Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Muligheter for å få samlet kredittkortgjeld

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Muligheter for å få samlet kredittkortgjeld

Hei, har klart å balle på meg en kredittkortgjeld fra 3 forskjellige banker.
    Tråden handler ikke om hvorfor, men for å gjøre saken kort, jeg var dum.

Har forsøkt å søke om en slik "refinansiering" men alle disse er bare ytterligere lån som i teorien kan brukes til hva som helst, og kravet for å innfri til et slikt lån er høyt. Spesielt for meg som er student.

Jeg har per dags dato ikke noe problem å betale ned en tusenlapp over minimumsbeløp ved hver faktura, men jeg ønsker å samle alle på et sted, for bedre renter, og enklere samarbeid med nedbetaling.

Finnes det noen større banker (som f.eks. Skandiabanken, DNB eller lignende) som ofte går med på "skreddersydde" lån? Har forsøkt å kontakte banken via vanlig kundeservice, men da får jeg stort sett bare beskjed om å søke forbrukslån.

Hvordan kan jeg forklare saken om at jeg vil binde lånepengene til å nedbetale kredittkortgjeld, for dermed å få fast nedbetalingsbeløp eller lignende på lånet?

Hei!

Det er nok ikke riktig forum å spørre om dette om, da dette er et mor og barn forum. Det beste du kan gjøre er å kontakte enten bankene direkte, eller spørre om dette på et mer passende forum der det diskuteres og gis råd i slike saker.

Comment

Kommunen tilbyr gratis gjeldsrådgivning
      De kan hjelpe deg å samle lån, fryse renter, lage realistisk nedbetalingsplan, kontakte kreditorer, og evt annet du trenger økonomisk hjelp til

Noen ganger vil gjeldsrådgiveren kontakte banker og kreditorer for deg, andre ganger vil de lære deg hvordan du selv bør gå frem - det kommer an på din situasjon og behov.

Comment

800 45 353 er nummeret til økonomirådstelefonen i NAV. Gjeldssanering er et godt alternativ, du kan også søke om refinansiering på nettsider som https://www.coolfinans.com/lane-sammenligning

Comment

There are very serious questions about the reliability with which debtors are actually served by the collection agencies who buy credit-card debts from the big banks for as little as $0.018 on the dollar. All too often, the debtor doesn’t even know that they’ve been “served”, and therefore default judgments get filed against them even when the underlying documentation is weak or nonexistent.
          we Iqbal Engineering Company deal in all type of Wholesale Saloon Chairs and Barber chair in pakistan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Fjern  
          x
          x
          Working...
          X