Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

min venninde er sammen med en dårlig fyr (begge har barn fra tidligere ekteskap) råd

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• min venninde er sammen med en dårlig fyr (begge har barn fra tidligere ekteskap) råd

Min veninde er nylig blitt sammen med en mann som ikke er bra for henne. Begge er i slutten av 30 åra og begge har barn fra tidligere ekteskap. Min veninde ser ikke hvordan han egentlig er og når jeg kommer med mine synspunker så sier hun bare at jeg ikke vet hele historien bak hans ekteskap, noe jeg selvsagt ikke gjør. Men hun har sagt noen ting om han, hvordan han er, hva han kan lire ut av seg og slike ting som jeg reagerer sterkt på. Jeg reagerer fordi forholdet er ganske ferskt og når hun f.eks sier til han "Når har du tenkt og fortelle din eks om meg og deg?", så kan han svare "Jeg vet ikke ennå, jeg vil jo ikke at hun skal bli lei seg, og jeg vil nok fortelle henne om oss når hun er komfortabel

nok til å fortelle sin familie og venner at det aldri kan bli oss igjen". Så bryr han seg jo mer om sin eks følelser enn min veninde sine følelser. Han har ikke noe samvær med sine barn da han sliter enormt med sinne å kan bli så rasende at barna blir redde. Jeg har da sagt at du vil vel ikke at en mann som ikke får lov til å ha sine egne barn skal omgås dine barn, og deg? - Joda, det er greit fordi han har ikke vist noe sinne ovenfor henne eller hennes barn. Men som jeg også sier at det viser han jo ikke med det første, han lar nok både han og hun bli varme nok i trøyen før han viser sitt sanne jeg. Jeg snakker da av erfaring og forklarer det til henne slik som hun har gjort med meg i mine tidligere dårlige forhold, men hun er blind av forelskelse.

Jeg vet at dette ikke er min business, men jeg kan ikke tillate at hun er i et forhold med en som allerede oppfører seg dårlig. Hva ville dere ha gjort?
Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
Auto-Saved
x
Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Fjern  
x
x
Working...
X