Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sommerferie

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sommerferie

Nettopp kommet hjem fra ferie. Litt slitne. Ser jeg må på Ikea+ hente noe. Har ikke bil. Har en aktiv 6 åring.
    Får helt vondt inni meg av å tenke på å drasse rundt med buss imorgen. Flere i samme båt?

Han bygger lego 24/7 og er alltid kontaktsøkende. Krever mye oppmerksomhet. Noen som har noe tips? Går maks 15 min før han kommer å trenger hjelp med noe. / Sutrer..
    Jeg har også masse å gjøre og er lei av å alltid bli forstyrret og på en måte bli avbrutt og dratt til han hele tida. Skulle ønske han kunne leve litt for seg selv også. Ikke klenge sånn. Han sutrer og maser ofte på bussen også om å spille/ høre på musikk. Konstant stimuli. Blir så sliten.

Comment

Skal vi på cafe med noen venner er han urolig rundt meg. Sier det er kjedelig. lar meg ikke prate. Vil spille osv osv...

Comment

Tenker at det er bra han søker kontakt men det må være mulig å fokusere på andre ting også nå:P

Comment

Nei. Det er vel ikke noe verre enn at han kjeder seg i ferien.... Men puh altså:P
          ​​​​Blir bare litt lei.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Fjern  
          x
          x
          Working...
          X