Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

PCOS og laparoskopi

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PCOS og laparoskopi

Hei alle sammen Jeg er ny her og har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på.
    Tok laparoskopi i starten av april og lurer på når jeg kan forvente eggløsning? Noen som har erfaring? Jeg har pcos og har nok ikke hatt eggløsning av meg selv, vet også at det ikke er garantert at jeg får det etter laparoskopi. Hadde bare vært greit å hørt noens historier og erfaringer

Hei Så "godt" og se at vi er flere i samme båt... Jeg har Pco og finner ingen eggløsning hos meg heller. Vi er prøvere på 4 året og ikke fått en eneste positiv test. Jeg ble i går søkt inn til laparoskopi for å få svidd hull i eggstokkene med Elektrokauterisering...er forventet at jeg får komme inn i løpet av høsten. Lurer på det samme som deg Jeg er også nysjerrig på hvordan det var å ta denne operasjonen? var det mye vondt etterpå? Har hatt kikkhullsopprasjon en gang tidligere i forbindelse med blindtarmbetennelse men da ble det komplikasjoner og var mye vondt...

Comment

Jeg har tatt laparoskopi. Selve kikkhullsoperasjonen var ikke smertefullt for meg. Jeg reiste på ferie til utlandet noen dager etter. Men tror det er selve brenningen som kan være smertefull.

Comment

Working...
      X