Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

~Pergo skravletråd #1~

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har ikke merka så mye nå, var verre da jeg tok Pergo i 2010-2011. Hehe. Men merker litt. Har skikkelig hetetokter, og en del mensmurringer, som begynte i natt!
    De var skikkelig vonde, jeg våkna av dem :O

Men heldigvis ikke så hormonell, men merker at lunta nok er litt kortere enn vanlig :P

Jeg vet ikke om jeg skal ta hver eller annenhver, forrige gang tok jeg hver, hadde ikke pausemåneder :o Fikk ingen info, bare resept nesten.
    1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
    1 IVF: 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0
    2 IVF: Negativt, Bare ett modent egg.
    3IVF: To egg inn. Termin 21.08.20 Krysser fingra for at det holder!

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Vesla89 Se innlegg
      Jeg har ikke merka så mye nå, var verre da jeg tok Pergo i 2010-2011. Hehe. Men merker litt. Har skikkelig hetetokter, og en del mensmurringer, som begynte i natt!
      De var skikkelig vonde, jeg våkna av dem :O

Men heldigvis ikke så hormonell, men merker at lunta nok er litt kortere enn vanlig :P

Jeg vet ikke om jeg skal ta hver eller annenhver, forrige gang tok jeg hver, hadde ikke pausemåneder :o Fikk ingen info, bare resept nesten.
      Hvis ikke det går, så burde du prøve vannscanning Det er da jeg ble gravid. Snakket med medicus etterpå, dem sa dem ofte så at man ble gravid samme syklus eller syklusen etter en vannscanning.
      Dem setter inn ett specum, for så å føre en liten slange opp i livmoren. Så fyller dem på med saltvannsløsning, samt litt kontrastvæske etter på, for å se at det er kontakt mellom eggstokk og livmor. Det som også skjer er at dem åpner opp pasasjen så ble gravid første syklus etter, å hadde prøvd i ett år.

Comment

• Det hørtes vondt ut :O Men det er kanskje ikke like vondt som det høres ut :O
        Men om det fungerer så er det en mulighet å prøve

Comment

Det hørtes vondt ut :O Men det er kanskje ikke like vondt som det høres ut :O
          Men om det fungerer så er det en mulighet å prøve
          Nei, ikke så vondt. Bare kjente en svir når den fylte opp. Men bare der og da sikkert fordi det var litt tett da kanskje det er absolutt verdt det. Tror jeg betalte 2100,- da. Fordi kontrastvæske koster 1000,- men får også generell ul, full sjekk osv

Comment

• Er ei som driver privat på legesenteret mitt, og hun har fastpris på det på 1900 kr så jeg, da jeg søkte på det
            Så kanskje det er noe å satse på hvis dette her ikke går. Men har igjen noen måneder på Clomid og Crinone, så prøver de først Kanskje det er det som skal til

Comment

Er ei som driver privat på legesenteret mitt, og hun har fastpris på det på 1900 kr så jeg, da jeg søkte på det
              Så kanskje det er noe å satse på hvis dette her ikke går. Men har igjen noen måneder på Clomid og Crinone, så prøver de først Kanskje det er det som skal til
              Jeg brukte crinone syklusen etter jeg hadde vært der. Men det har jeg brukt av og på siden august 16.
              Lykke til

Comment

• Jeg brukte Crinone nå og fikk dobbelt så mange dager mellom EL og mensen
                Så det fungerte det.

Første clomid pille tatt i kveld.

Comment

• Dere som har opplevd SA/MA, når begynte dere på en ny hormonkur? Har desverre ikke et levedyktig foster denne gangen. Første gang jeg opplever dette. Kan nesten ikke vente med å begynne på nytt.

Comment

Working...
                  X