Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

~Skravletråd for UFB'ere /IVF~

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ~Skravletråd for UFB'ere /IVF~

Opprinnelig lagt inn av Håpefulleskrulle Se innlegg
    Ja det ernok det. Synes det var skummelt i begynnelsen og ville helst ha mer. Du kan jo ta f.eks en hver dag hvis du synes det er ubehagelig, men tror ikke du trenger det
    Ja, syns det er veldig skummelt. Tenkte jeg kunne ta en i kveld og en i morgen kveld så slutte over helga. men tror jo innerst inne at jeg ikke trenger det når de sier at du kan slutte.

Comment

Opprinnelig lagt inn av riklau Se innlegg
      er litt rart att ikke alle sykehus her i norge praktiserer på samme vis . jeg tillhører da unn i trømsø å der skal jeg bruke crinone som er en gele til man er 10 til 12 uker på vei .
      Både ved ferskforsøk og frys?

Comment

Opprinnelig lagt inn av riklau Se innlegg
        er litt rart att ikke alle sykehus her i norge praktiserer på samme vis . jeg tillhører da unn i trømsø å der skal jeg bruke crinone som er en gele til man er 10 til 12 uker på vei .
        Ja, det er egentlig veldig rart. Jeg har tilhørt 2 private klinikker i Norge, klinikk hausken i haugesund og medicus i Trondheim. Begge de praktiserte progesteron vagitorier fremt uke 10-12, både ved fryseforsøk og ferskforsøk.

I Thailand skulle jeg også bruke progesteron frem til uke 12, men måtte pga av progesteronmangel bruke det frem til uke 14.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Me87 Se innlegg
          Både ved ferskforsøk og frys?
          Har aldrig hatt fryforsøk så jeg vet ikke om det blir noen anndeledes da -

Comment

dett høres skker veldig rart ut men jeg jer nødt til å spørre jeg var på do i sat å når jeg tørket meg kom det mye svarte prikker på pappire er det noen som har opplevd noe lignene?

Comment

har da tatt test i morges den var negativ det etr 15 dager siden jeg satt inn egg i dag , så den skulle vell ha slått ut hvis jeg var gravid . TR er ikke kommet enda men vet jo att crinone kan utsette den . skal ta bløprøve på fredagen . Hva vill dere ha gjor ville der enda trodd det var ett håp om være gravid til Tr kommer eller hadde dere regnet med att det ikke har godt denne gangen ?

Comment

vil jo si at det er håp, er jo bestandig det inntil TR dukker opp Kan jo hende du produserer hcg litt sent og da vil det kanskje ikke slå ut enda.
                Jeg har bestandig troa til noe rødt dukker opp, men det er nå bare meg
                Krysser fingrene for at du er litt sen i hcg produksjonen din.
                klem

Comment

tusen takk for støtten da krysser jeg fingren for att det er hcg produsjonen er litt sent ute har ikke vært en morsom søndag fram til nå men prøver jo å tenke posetivt att dette er jo bare det først forsøke å vi har jo to igjenn å da kan det jo gå

Comment

Signerer Beferbe, og krysser fingrene!
                    Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Stenger denne da den er full, og skulle lage en ny men ser at vi har en allerede så vet ikke helt åssen vi endte opp med to
                      Ser det står ivf på denne, men om tanken er at denne egentlig kun er for ivf og ikke icsi (noe jeg antar ikke var tanken) så syns jeg ikke vi skal dele opp da vi er så få her allerede
                      http://mammanett.no/forum/showthread...22#post2962522

Comment

Working...
                      X