Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

UFB-ernes skravletråd #12

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lykke til trønderjente27!
    Det er defenently din tur nå!
    gutt 2003jente 2005

http://www.fertilityfriend.com/home/4ee93b

Comment

• Spennende tronderjente 27! Vi satte alle sprøytene hjemme, fikk mannen til å ta ansvar for det, siden jeg ikke er superglad i sprøyter. Leste pakningsvedlegget godt ja! Går nok bra.hopp i det

Comment

• Opprinnelig lagt inn av tronderjente27 Se innlegg
        Så moro å høre, tigeransi!
        Håper det er meg senere i år!

Vi skal i gang offentlig hos St. Olavs i Trondheim, skal sette første sprøyte i morgen..
        Holder på å frike ut, jeg! Leser pakningsvedlegg opp og i mente..

Plutselig usikker på hva slags sprøyte som skal først og så videre!
        Sykehuset sa jeg bare kunne begynne å sette sprøyter selv, mens pakningsvedlegg sier at lege skal overvære første sprøyteinnsett.. Hvordan var det hos dere?Får lyst til å stikke på sykehuset i morgen, jeg!

Har Bemfola og Oralgutran.. Bemfola skal jeg begynne på i morgen, om jeg har skjønt det rett..

Hilsen smått stressa meg
        Hvordan har det gått jeg satte alle sprøyter selv, på alle forsøkene. Brukte også blodfortynnende sprøyter som jeg gikk på hele tiden.
        men jeg er utdannet helsesekretær, så sikkert mindre skummelt når jeg er vandt med å sette sprøyter. Men likevel ikke vandt ned akkurat disse. Leste vedlegg og papirer veldig nøye.

Comment

• Joho!
          Da var eggløsningssprøyta satt
          Bemfola og Cetrotide har gått over all forventning, og jeg har satt alle sammen hjemme - selv!
          Mannen er sykepleier, så han har blandet og gjort klar Cetrotide for meg - veldig ålreit med noen som gjør det der hver dag på jobb

Uttak blir nå på tirsdag, hjelpe meg! Spent..
          SA/kjemisk mars '15 (4+3)
          SA juni '15 (6+0)
          Ex.u april '16 (9+0)
          Avbrutt IVF ferskforsøk februar' 17
          Innsett fryst embryo 11. mai '17: Positiv test 11 DPO

Min prøvedagbok: https://forum.mammanett.no/forum/dag...%C2%B8rstanker

Comment

Joho!
            Da var eggløsningssprøyta satt
            Bemfola og Cetrotide har gått over all forventning, og jeg har satt alle sammen hjemme - selv!
            Mannen er sykepleier, så han har blandet og gjort klar Cetrotide for meg - veldig ålreit med noen som gjør det der hver dag på jobb

Uttak blir nå på tirsdag, hjelpe meg! Spent..
            Så spennende masse lykke til, måtte de finne gullegget

Comment

• Så bra! Beste ønsker for uttak og dagene som kommer!

Comment

• Tusen takk Idamari og Tigeransi!
                Ble passe moro-dopa på Morfin for uttak i dag, og det gikk fint til tross for litt smerter i starten - men de bare dopa meg mer
                Nå er det bare å håpe på at de ikke ringer før torsdag!
                SA juni '15 (6+0)
                Ex.u april '16 (9+0)

Comment

Tusen takk Idamari og Tigeransi!
                  Ble passe moro-dopa på Morfin for uttak i dag, og det gikk fint til tross for litt smerter i starten - men de bare dopa meg mer
                  Nå er det bare å håpe på at de ikke ringer før torsdag!
                  lykke til tronderjente27. hvor har du vært henn for behandling?

Comment

• Opprinnelig lagt inn av bare-meg Se innlegg

lykke til tronderjente27. hvor har du vært henn for behandling?
                    Går hos St. Olavs
                    SA juni '15 (6+0)
                    Ex.u april '16 (9+0)

Comment

• Her var det stille. Men jeg løfter tråden...
                      Flere som skal gå igjennom IVF nå?

Comment

• Veldig stille!
                        Vi skal ikke akkurat nå, men vi har planer om søskenforsøk IVF i desember/januar
                        Last edited by tronderjente27; 22-08-18, 11:29.
                        SA juni '15 (6+0)
                        Ex.u april '16 (9+0)

Comment

• hei dere, vi skal i gang med fryseforsøk i naturlig syklus. I den forbindelse skal jeg ta eggløsningstester og melde inn positiv. Det jeg da lurer på er når vet man at det er faktiske dagen for eggløsning? Noen tester sier at de tester positivt allerede fire dager før? Noen viser de to mest fruktbare dagene, men jeg vil jo ha selveste eggløsningsdagen, ikke de fire eller to mest fruktbare...? Hmmm.... noen tanker?

Comment

• Jeg har dessverre ikke erfaring med det. Og de som har det, er ikke aktive her inne lenger :/
                            Jeg får aldri positiv EL test, uansett om jeg har EL eller ikke, kanskje en om jeg treffer riktig tidspunkt, men stort sett ikke.

Comment

• Hei, venterpådetgode!

Jeg hadde fryseforsøk på naturlig syklus i mai 2017, og i dag sitter jeg her med ei jente på snart 7 mnd!

Jeg er ganske sikker på at jeg kjøpte de digital fra CB, de med smilefjes på. Jeg ringte inn til sykehuset den dagen jeg fikk smilefjes, eller det var nok en lørdag - så jeg ringte på mandag. Men uansett, det ble innsett på dag 5.

Så, min erfaring fra St. Olavs er: bruk CB digital og ta første dag med positiv test som eggløsningsdagen! Ble i alle fall unge av det her

Masse lykke til!!
                              SA juni '15 (6+0)
                              Ex.u april '16 (9+0)

Comment

• Og så vil jeg anbefale deg å spørre de på avdelingen om det, hvis du ikke blir helt klok her inne
                                SA juni '15 (6+0)
                                Ex.u april '16 (9+0)

Comment

Working...
                                X