Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

UFB-ernes skravletråd #12

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg

Æææææææ! Gratulerer så masse!! Så fantastisk!
    Tusen takk Echs!
    Jeg kan ikke helt tru det selv enda, men har mista to på ett år, men aldri kommet så langt som nå.
    Så håper denne/disse holder. Har satt inn to, så ikke godt å vite nå
    1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
    1 IVF, 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0

Comment

• Krysser det som krysses kan for deg asså

Her er jakten på El umulig.. Føles sånn hvertfall.. Men vet jo at den sjelden dukker opp.. Hvertfall ikke når jeg leter etter den. Nesten så tanken om et. Ytt icsi dukker opp.. Men tror ikke psyken klarer det
      6 negative prøverør fra 2008 - 2013.
      Ble fosterforeldre i 2014 til et barn født 2012.
      Prøver fortsatt, men ikke mer assistert befrukting

Comment

• Jeg synes at IVF ikke var noe ille jeg, kunne tatt det maaange flere ganger.
        Men vil helst unngå en runde til nå, for det beste er jo at denne her sitter. Tanken på og vente i mange måneder til på oppstart vil jeg helst ikke.

Comment

• Det er ventingen som er det absolutt verste syns jeg! Og det er jo ofte mye venting i denne prosessen... Så får vi håpe at det kommer noe godt ut av det til slutt. <3
          Last edited by Humlemamma; 20-01-19, 22:52.

Comment

• Ventinga er slitsomt. Måtte vente 4 måneder fra aborten til fryseforsøket, det var lange måneder det...
            Men godt å være ferdig med dem, og håper jeg slipper mer venting før søskenforsøk nå.

Comment

• Ja, håper virkelig der går din vei.
              Jeg venter på å få sette inn på fredag. Håper gull-egget overlever opptiningen.

Comment

• Et spørsmål: Lever dere som om dere er gravide fra innsett til dere har testa? Tenker da på mat, som for eksempel spekeskinke.

Comment

• Ja, jeg droppa den. Og det er noe av det beste jeg vet... Så den savner jeg
                  Man er gravid da på en måte, så lurest det

Comment

• Ja, det er vel egentlig det jeg har kommet frem til jeg også. Husker ikke hva jeg gjorde ved de tidligere forsøkene, kun at jeg ikke drakk alkohol. Men,
                    da skal jeg spise masse spekeskinke denne uka!

Comment

• Jeg drømmer om spekeskinke, det er sååå godt. Noe av det beste som finnes :P

Comment

• Da er egget satt inn, og det er bare å vente... Krysser alt vi har! Erfaring fra å teste tidllgere enn 2 uker etter innsett noen?

Comment

• Om ni dager jeg jeg igjen med spray til forsøk nummer to. Gleder meg til å komme i gang igjen. Veldig klar for det nå kjenner jeg
                          Også håper jeg at ett av de egga de får ut nå er egget som holder seg fast og kan gi meg ei prøverpause

Comment

• Gikk det ikke veien på forrige forsøk allikevel lykke til nå da ❤️
                            6 negative prøverør fra 2008 - 2013.
                            Ble fosterforeldre i 2014 til et barn født 2012.
                            Prøver fortsatt, men ikke mer assistert befrukting

Comment

• Både fersk og frys gikk ikke nei. Så vi må prøve med fersk forsøk igjen Men har to igjen, så har god sjanse enda.

Comment

Working...
                              X