Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Endelig Gravid!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Endelig Gravid!

Jeg kan nesten ikke tror dette. Jeg og mannen min ønsket å bli foreldre i mange år nå, i des 05 bestemte vi oss snart skulle vi begynne å prøve, men siden ingenting var galt med oss, bestemte vi oss for å vente en stund før vi begynte å prøve. Vi mellomtiden bygde vi hus i hjemkommunen hans, der ønsket vi å starte en familie, vi forlovet oss, og i mars 07, tok jeg ut spiralen, nå skulle vi bli gravide! Men den gang ei.... Vi ventet og ventet..... I des 07 var jeg til gynelokogen hun kunne ikke se at noe var galt, så vi måtte bare smøre oss med tålmodighet.... våren 08 skulle utredningen begynne, men det tok tid så vi fikk ikke time før i sept 08, himmel så lenge å vente... i januar 08 bestemte vi oss også for å gifte oss, jeg måtte sårt ha noe annet å tenke på å planlegge, og tenkte at nå sitter sikkert frøet. Men nei! Brullupet kom å gikk... ( fikk forresten en kjempe dag)...
    Men så begynner det spennende... jeg har lenge vært litt plaga med magen, ikke mye bare sånn at det var plagsomt i perioder, men legen hadde ikke funnet noe på de årene, selv om jeg hadde en sterk følelse av at noe var galt.... da jeg fikk et tips av en venninne jeg jobber med som har gluten inntoleranse om å gå til en homeopat... det tok ikke lange tiden før jeg var av gårde ut døren og på vei ned til byen for å sjekke meg.... Hun fikk sterke utslagninger på både melk og gluten, så her hadde jeg nok å henge fingrene i... jeg spurte henne om dette kunne ha noe å si om at jeg ikke hadde blitt gravid. og ja det mente hun.... endelig... hun behandlet både magen min og livmoren å så var det hjem igjen... eggløsningen kom å gikk.... så var det tid for mensen jeg kjente at den var på vei til rett tid den 22 sept... tenkte ikke noe mer over det.... var nede hos homeopaten den 23 sept for en til behandling den gikk lettere en den første, og hun kunne se at jeg hadde vært flink med maten, kroppen hadde kommet seg noe veldig.... hun arbeidet litt med deprisjonen også, har ikke hatt det så lett i det siste, har sjekket ut prøverer og forsterhjem den siste tiden.... når jeg kom hjem følte jeg meg mye bedre og lettere i kroppen... tenkt for gøy at jeg skulle ta en graviditetstest bare for gøy.. gjøre det hver måned... jeg sto å kikket inntenst på den og når to lyse rosa streker kom frem trodde jeg at jeg skulle dø, jeg grein sånn at når jeg prata med mamma i telefonen kunne hun ikke høre et ord om det jeg sa... jeg er fra meg av glede og kan nesten ikke vente på babyen min.... endelig er det min tur til å bli mamma
    Så homeopati anbefaler jeg på det sterkeste til alle sammen....

Sv: Endelig Gravid!

Så gøy da!! Gratulerer sååå mye!!
    g 95, j, 96, j 98, j 02, g 05 og j 09

Comment

Gratulerer så masse....
      Alle gode ting er 3!

Comment

Å så herlig!! Så rørende historie Gratulerer så mye!!!
        Lykkelig mamma til Marie som kom til verden 20.12.08

Comment

Gratulerer så mye! Godt å høre at ting ender godt til slutt
          Storesøster - 2005 Lillesøster - 2009

Comment

Gratulerer så mye
            Mamma til 4
            11 år 9 år
            8 år ​6 år

Comment

åååå, gratulerer så mye med den velfortjente lille spiren!!

Comment

Gratulerer så mye prøveren

Comment

Gratulere så mye med spire i magen!!!

Comment

Gratulerer så mye!!

prøvere siden 2005
                    Endelig i mål etter 4 ICSI

Comment

Så flott historie! Veldig glad på deres vegne

Comment

Oj, så fint! Gratulerer masse!

For styrken er i de unge liv, som senere vil bli helter.

Comment

oj for en vei det har värt!! endelig gratulerer!!!
                          Min flotte datter ble födt juli 2009

Comment

Gratulerer
                            MissR86

Comment

Working...
                            X