Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Endelig i mål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Endelig i mål

Må jo dele vår solskinnshistorie også

I oktober 2009 bestemte vi oss for å droppe prevensjonen.

Månedene gikk, men ingenting skjedde.

I august 2010 tok jeg dette opp med min fastlege, som sa at når vi hadde prøvd i 1 år, kunne jeg komme tilbake og få henvisning til utredning. I desember 2010 var jeg hos fastlegen igjen, og fikk henvisning til gynekolog.

I begynnelsen av februar 2011 hadde vi vår første time hos gynekolog. Søknad om prøverør ble sendt en uke etter.

I mellomtiden valgte vi å ha et insemineringsforsøk i Danmark, som endte negativt.

29. april 2011 var vi på forsamtale ved Fertilitet Sør i Porsgrunn. Jeg var da på syklusdag 3. Overlegen mente jeg hadde endometriose og at eneste løsning for oss var prøverør. Jeg begynte på medisiner samme syklusen. I midten av juni ble det tatt ut 6 egg. Av disse ble 3 befruktet. Alle delte seg flott videre. Et ble satt inn, to ble fryst ned. Det endte negativt.

20. september 2011 ble de to fryseeggene satt inn. Overlegens kommentar til embryoene var følgende: "Det er slike det blir barn av!" Helt topp kvalitet.
    Den 04. oktober 2011 testet jeg positivt for første gang
    Endelig gravid. En spire klamret seg fast, og den 10. juni 2012 ble vi foreldre til verdens nydeligste

Sv: Endelig i mål

Herlig!

Gratulerer så mye med den skjønne prinsen deres, Me87!
    Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Takk Klara

Comment

Så kjekt å lese Me87 og gratulerer så masse med den den skjønne lille gutten deres

Comment

Takk for det Håpefullskrulle

Comment

Working...
          X