Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

✫ ~~ Januar - nytt år, nye muligheter og håp ~~ ✫

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Gratulerer

Velkommen inn i alle trådene i denne termingruppen
    Takk, vi snakkes nok mer der

Comment

Gratulerer Snuppedeisa!!
      2004 2010 2015

Comment

Opprinnelig lagt inn av Earane Se innlegg
        Gratulerer Snuppedeisa!!
        Takk! Og takk for gode råd fra deg tidligere om EL-tester osv!

Comment

Gratulerer til dei gravide, og stor klem til alle på raudlistai januar.

To blå
          Undre27/ 34år/ PP9/ EL 16.12/ IKM 30-31.12/ TB 24.12
          Frk.Sanna/ 36år/ PP8/ EL 28.12/ IKM 11.01/ TB 06.01
          Tingeling89/ 27 år / PP1 / EL ca 27.12 / IKM ca 10.01/ TB 10.1
          Stine1/ 28år / EL 31.12/ IKM 14.01/ TB 12.01
          Valley/ 28år / EL ca 29.12/ IKM 12.01/ TB 13.01
          Snuppedeisa/29 år/PP6/EL 05.01/IKM 21-23.01/ TB 25.01

Ventegjengen
          Karogalaro/ 28år/ PP6/ EL 14.01/ IKM 28.01

Tante gjengen
          Tonino/ 34år/ PP3/ EL 23-24.12/ IKM 06-07.01
          Deerlise/25år/el 23.12/ikm ca. 06.01
          Calluna/ 32år/ PP17/ EL 27.12/ IKM 10.01/TR 11.1
          Mammapanda/ 22år/ PP/ EL 24-30.12/ IKM 12-15.01/TR 11.1

​​​
          Lykkekløver/ 29år/ PP1/ EL 01.01/ IKM 17.01/ TR 14.01
          Idamari/28 år/mai16/EL14.01/IKM 28.01/ TR 22.01
          Myrull/30 år/pp12/EL 12.1./TR 25.01

Usikre

Ikke Oppdaterte

Comment

Ja, da er jeg sistemann ut da hehe
            vi prøvde ikke så veldig iherdig denne mnd, så har ikke så store forhåpninger, men muligheten er der jo så tiden vil vise. Ikm er på lørdag, spennende...

Gratulerer til alle dere på to bå lista! Så utrolig herlig å se så mange der
            ?

Comment

Opprinnelig lagt inn av karogalaro Se innlegg
              Ja, da er jeg sistemann ut da hehe
              vi prøvde ikke så veldig iherdig denne mnd, så har ikke så store forhåpninger, men muligheten er der jo så tiden vil vise. Ikm er på lørdag, spennende...

Gratulerer til alle dere på to bå lista! Så utrolig herlig å se så mange der
              Tusen takk Vi håper du kommer på blå lista Så får vi håpe at dem på rød lista kommer på blå liste neste pp Det er kjekkest å være på blå lista. Den røde er så trist i lengden.

TIPS:
              Forresten du må endre tickeren din på sønnen din for den du har valgt stopper på et år så nå må du lage en som er mellom 1-2år slik som jeg har gjort Ellers vil det står "Our baby is 1 year old. Happy Birthday!" i det uendelige Hehe.

Mvh Undre.
              Last edited by undre27; 27-01-17, 17:43.

Comment

Hei alle sammen.
                gratulerer så masse med to blå til dere som har fått det denne mnd,og bedre lykke neste mnd til dere som fortsatt venter i spenning
                Her har vi tatt det rolig denne mnd,etter 2 sa'er på rad så kjente vi at vi trengte en pause denne mnd.
                det er en liten sjans for at vi kan ha truffet el,men det er ikke noe vi har gått inn for.ingen tegn på graviditet iallefall så jeg vil tro at tr dukker opp ila uken som kommer. Vi bretter opp armene og legger oss i prøving igjen når tr er ferdig

Comment

Igår kom TR for fullt...jeg er bare glad at den kommer når den skal
                  kan noen sette meg på TR?

Satser på at Februar er mnd for oss!
                  ?

Comment

Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
                    Hei alle sammen.
                    gratulerer så masse med to blå til dere som har fått det denne mnd,og bedre lykke neste mnd til dere som fortsatt venter i spenning
                    Her har vi tatt det rolig denne mnd,etter 2 sa'er på rad så kjente vi at vi trengte en pause denne mnd.
                    det er en liten sjans for at vi kan ha truffet el,men det er ikke noe vi har gått inn for.ingen tegn på graviditet iallefall så jeg vil tro at tr dukker opp ila uken som kommer. Vi bretter opp armene og legger oss i prøving igjen når tr er ferdig
                    Hei Fru Mille! Da havner vi kanskje i mars-gruppa sammen Vi har også pause denne måneden etter MA/SA, men håper mensen kommer tilbake ila februar. Krysser fingrene for at vi også havner i samme termingruppe en gang til!

Comment

To blå
                      Undre27/ 34år/ PP9/ EL 16.12/ IKM 30-31.12/ TB 24.12
                      Frk.Sanna/ 36år/ PP8/ EL 28.12/ IKM 11.01/ TB 06.01
                      Tingeling89/ 27 år / PP1 / EL ca 27.12 / IKM ca 10.01/ TB 10.1
                      Stine1/ 28år / EL 31.12/ IKM 14.01/ TB 12.01
                      Valley/ 28år / EL ca 29.12/ IKM 12.01/ TB 13.01
                      Snuppedeisa/29 år/PP6/EL 05.01/IKM 21-23.01/ TB 25.01

Ventegjengen

Tante gjengen
                      Tonino/ 34år/ PP3/ EL 23-24.12/ IKM 06-07.01
                      Deerlise/25år/el 23.12/ikm ca. 06.01
                      Calluna/ 32år/ PP17/ EL 27.12/ IKM 10.01/TR 11.1
                      Mammapanda/ 22år/ PP/ EL 24-30.12/ IKM 12-15.01/TR 11.1

​​​
                      Lykkekløver/ 29år/ PP1/ EL 01.01/ IKM 17.01/ TR 14.01
                      Idamari/28 år/mai16/EL14.01/IKM 28.01/ TR 22.01
                      Myrull/30 år/pp12/EL 12.1./TR 25.01
                      Karogalaro/ 28år/ PP6/ EL 14.01/ IKM 28.01/ TR 28.01

Usikre

Ikke Oppdaterte

Comment

Opprinnelig lagt inn av Svartemaja Se innlegg

Hei Fru Mille! Da havner vi kanskje i mars-gruppa sammen Vi har også pause denne måneden etter MA/SA, men håper mensen kommer tilbake ila februar. Krysser fingrene for at vi også havner i samme termingruppe en gang til!
                        Hei svartemaja!

jeg vet ikke om jeg har snakket med deg etter at du mistet,det er så lenge siden jeg har vært her inne.men trist å lese at du også har gjennomgått nok en abort,man blir lettere oppgitt altså!
                        da vi ble gravide i desember så ventet jeg bare på at det skulle gå gale igjen siden det gjorde det måneden før,og det gikk jo dessverre som fryktet!
                        jeg føler at jeg har litt samme holdning enda hvis jeg skulle bli gravid igjen.etter å ha mistet 3 ganger så er det ikke så lett å være positiv,men vi må bare prøve å holde motet oppe!
                        jeg har blitt henvist til gyn nå så får vi se hva hun mener når jeg slipper til! enn så lenge så koser vi oss med skatten vi har fra før,uten han så hadde nok dette vært mye tyngre! Hadde vært veldig kjekt hvis vi hadde kommet i samme termingeuppen,time will show
                        masse lykke til

Comment

Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg

Hei svartemaja!

jeg vet ikke om jeg har snakket med deg etter at du mistet,det er så lenge siden jeg har vært her inne.men trist å lese at du også har gjennomgått nok en abort,man blir lettere oppgitt altså!
                          da vi ble gravide i desember så ventet jeg bare på at det skulle gå gale igjen siden det gjorde det måneden før,og det gikk jo dessverre som fryktet!
                          jeg føler at jeg har litt samme holdning enda hvis jeg skulle bli gravid igjen.etter å ha mistet 3 ganger så er det ikke så lett å være positiv,men vi må bare prøve å holde motet oppe!
                          jeg har blitt henvist til gyn nå så får vi se hva hun mener når jeg slipper til! enn så lenge så koser vi oss med skatten vi har fra før,uten han så hadde nok dette vært mye tyngre! Hadde vært veldig kjekt hvis vi hadde kommet i samme termingeuppen,time will show
                          masse lykke til
                          Ja huff, det høres tungt ut. Vi mistet for første gang nå, og tar det egentlig greit, gleder oss bare til å prøve igjen. Men hadde nok tatt det tyngre om det hadde skjedd flere ganger. Håper, håper at det går vår vei neste måned, og at alt går bra for oss begge to! Og ja, veldig mye trøst i vesle godgutten. Vi er heldige som har dem!

Comment

Fin blåliste i januar måned! Gratulerer til alle sammen!
                            2004 2010 2015

Comment

Opprinnelig lagt inn av Earane Se innlegg
                              Fin blåliste i januar måned! Gratulerer til alle sammen!
                              Takk

Comment

Working...
                              X