Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Prøver på en jan spire

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Prøver på en jan spire

E skrev et innlegg på anonymforum men tenkte det kanskje hørte mer til her.. Glemte å logge ut også så det var jo ikke mye anonymt

Negativ test i dag også... Små murringer nederst i magen..

Comment

[QUOTE=Stjerna86;n2387428]Negativ test i dag også... Små murringer nederst i magen.. [/QUOI.

Hei!!
      Hva slags forsøk er du i gang med Stjerna86? Jeg er også i gang med forsøk (ICSI). Og skal først teste meg 06.02. Veldig spent, og håper så inderlig at det går bra. Fikk utskrevet sykemelding på to uker, og er fortiden hjemme å "ruger". Krysser fingrene for positiv test for deg .

Comment

Takk for det... Vi har prøvd i 1,5 år.. Lei nå.. Legen sier det ikke er noe galt.. Lurer på hormonfistyrrekser jeg.. Får aldri mens til samme tid.. Sist var 14 des .. El 10 jan.. Bør få tr snart.. Hmmm...

Åh så spennende .. Håper spira sitter hos dere...

Jeghar barn fra før men ikke mannen..

Comment

Har dere sjekket dere begge to? Hoss oss var det mannen som ikke hadde svømmere. Han ble erklært steril både på Rikshospitalet og Skien. Men Danmark motbeviste alt, fikk ut 12 svømmere. Og har nå ei nydelig tulle på 1,5 år. Håper bare vi får til en lillebror eller lillesøster også. Men uansett om vi får det til, er det en bonus for oss. Håper så inderlig at det skal gå bra. Hvor til utredning har dere vært henn?

Comment

Såpass ja.. Nei.. Han har ikke sjekket seg.. Men vi har vært sammen i 2 år, også har jeg to barn med exen, og vi brukte ikke prevensjon mellom 2011-2015 men fikk ikke fler... Så regner med det er noe galt her da Aner ikke

jeg har vært på volvat... Han mente jeg ikke trengte prego (jeg spurte etter det) men jeg har så kyst å prøve NOE... Blir jo gal her

Comment

Få han til å sjekke seg også. Og gå videre på andre sykehus. Helt i starten av våres prosess, ble vi henvisst videre til gynikolog for meg, og sedprøver for han. Deretter til rikshospitalet, med blandt annet tesa for han. Om dere får ett ufullstendig svar, så ikke gi dere der. Vi fant klinikken i Danmark helt selv, via google. Norge er ikke flinke til å promitere, andre steder/land som har bedre løsninger.

Comment

Hvor mye koster det da?

Jeg skal på ny undersøkelse hvis jeg ikke er gravid nå.. Har lest at man kan få noe hjelp.. Hormoner? Jeg vet ikke hva jeg kan spørre etter.. Før hadde jeg alltid mens den 20.. Men nå er det helt på jordet...

Ja nå dra med meg denne legeskye mannen til test å...

Comment

Vi betalte en ganske god pott for snuppa. tror det er avhengig fra sted til sted, og hva du skal gjøre. Vi var på en klinikk i århus, som het Maigaard. De har en egen prisliste. Google det, så finner du det. I forhold til hormoner, får du resept av de. Jeg fikk p-piller for å tidsfeste menstrasjon første gang, før jeg begynte på nesespray og så sprøyter. denne siste gangen for å sikre eggløsning fikk jeg pergotime..om de ikke har noe å tilby dere dit dere skal, spørr om å bli henvist videre. evt privat (slik vi gjorde). Vi tok kontakt selv. Mannen din må sjekke seg, for at dere skal bli erklært ufrivillig barnløs.. spør meg gjerne mer, om det er mere dere lurer på

Comment

Fortsatt ingen mens.. Er på hytta så ikke testet heller..
                    mye utflod.. Noe Jeg aldri har ellers... Begynner å håpe nå...

teste i morgen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Stjerna86 Se innlegg
                      Fortsatt ingen mens.. Er på hytta så ikke testet heller..
                      mye utflod.. Noe Jeg aldri har ellers... Begynner å håpe nå...

teste i morgen
                      Spennende! Håper du er gravid!
                      ?

Comment

Høresveldig lovende ut
                        gutt 2003jente 2005

http://www.fertilityfriend.com/home/4ee93b

Comment

Nei nei nei.. Mens
                          Vært hos gyn i dag.. Fikk fortsatt ikke prego han sa de hadde sluttet å lage det.. Kan få femar .. Men må først på sjukhus fordi han fant noen vanncyster og en med noe groms? I ....

Kan an det være grunnen til at vi sliter?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Stjerna86 Se innlegg
                            Nei nei nei.. Mens
                            Vært hos gyn i dag.. Fikk fortsatt ikke prego han sa de hadde sluttet å lage det.. Kan få femar .. Men må først på sjukhus fordi han fant noen vanncyster og en med noe groms? I ....

Kan an det være grunnen til at vi sliter?
                            Vanncyster kan være en grunn ja.

Comment

Working...
                            X