Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

El test positiv dagen etter EL

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lillestoremeg
    replied
    Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Masse lykke til!!!
    Takk Kjenner at jeg blir veldig skuffet hvis den testen er negativ siden jeg kjenner det jeg gjør... Har bare murring nå og da, men er ganske øm nederst i magen og ilinger til underlivet. Vi hadde sist samleie dagen før eggløsningstestene var positive og da forsvant all spermen opp i meg. Skulle tømme på do men det var lite der. Dagen etterpå rant det plutselig ut. Følte kroppen var veldig mottakelig for å lage baby akkurat da Nei jeg velger å holde håpet oppe, det hadde vært fryktelig moro om jeg har rett <3 Og endelig kunne fortelle dette til de rundt meg som jeg vet blir uendelig glad! Det har vært tøft å vente i 2 år på mannens godkjenning og en stund sa han nei til flere barn... Endelig er det min tur og jeg føler jeg svever på en lykkesky ♡

Leave a comment:

• undre27
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Lillestoremeg Se innlegg
    Jeg skulle hatt EL onsdag (er som en klokke på syklus) og hadde lette murringer da. Torsdag hadde jeg ordentlig murring i magen og smerter i venstre eggstokk. Fredag fikk jeg positiv el test og i hele helga har jeg hatt murring, smerter nederst i magen og i underlivet. Først eggstokken og over livmoren og nå bare over livmoren (jeg tolker det som livmoren). Det kjennes ut som om noe skjer og magefølelsen sier at jeg er gravid. Og det er 1 uke til jeg kan teste!! Vet det høres merkelig ut, men jeg har vært uten prevensjon i 1 år og dette er eneste gangen jeg har kjent som jeg gjør nå. Så får vi håpe jeg får rett
    Masse lykke til!!!

Leave a comment:

• Lillestoremeg
    replied
    Jeg skulle hatt EL onsdag (er som en klokke på syklus) og hadde lette murringer da. Torsdag hadde jeg ordentlig murring i magen og smerter i venstre eggstokk. Fredag fikk jeg positiv el test og i hele helga har jeg hatt murring, smerter nederst i magen og i underlivet. Først eggstokken og over livmoren og nå bare over livmoren (jeg tolker det som livmoren). Det kjennes ut som om noe skjer og magefølelsen sier at jeg er gravid. Og det er 1 uke til jeg kan teste!! Vet det høres merkelig ut, men jeg har vært uten prevensjon i 1 år og dette er eneste gangen jeg har kjent som jeg gjør nå. Så får vi håpe jeg får rett

Leave a comment:

• svarthvitt
    replied
    Hei. Jeg tok El test igår kveld som var negativ. Inatt hadde jeg stikking fra eggstokk etterfulgt av murring noen timer etterpå. Jeg kjenner dette hver mnd og er ganske sikker på at det er El. Skulle hatt El igår ifølge syklus også. Men idag morges og nå har jeg plutselig positiv El test; streken er like sterk som kontrollstreken. Kan El testen bli positiv først etter EL?
    Liker å følge med på sånt selv, selv om man noen ganger bare blir helt unødvendig forvirret Vi kjører sånn ca annenhver dag, hvilket var nok for å bli gravid sist, så da treffer vi jo uansett dagen før el eller el-dagen Nå har jo vi ei lita fra før og tar det litt roligere iom at vi vet at vi tydeligvis kan bli gravide, men allikevel syns jeg testing er litt gøy mens man uansett må vente på klaff en eller annen gang

Leave a comment:

• Lillestoremeg
    replied
    Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Ikke bry deg om slike små detaljer.. Jeg anbefaler dere heller å elske som galne Det gjorde vi da vi ble gravid før vi mistet nå. Elsket fra positiv test i 3 døgn så ofte som mulig. Så ble det to blå 8dager senere..

Men jeg er jo nå prøver på vent. Etter MA venter jeg på negative tester og TR. Mistet for 14dager siden..

Mvh Undre.
    Det var trist å høre Undre! Klem til deg <3 Du har helt rett, jeg er bare i pp1 så jeg burde ikke teste for El allerede egentlig. Men fikk en masse gamle El tester og jeg synes kropp er moro så jeg tenkte å finne ut av dette med El. Men nå er jeg mer forvirret enn klok så jeg skal legge det vekk...
    Last edited by Lillestoremeg; 17-02-17, 20:47.

Leave a comment:

• undre27
    replied
    Hei. Jeg tok El test igår kveld som var negativ. Inatt hadde jeg stikking fra eggstokk etterfulgt av murring noen timer etterpå. Jeg kjenner dette hver mnd og er ganske sikker på at det er El. Skulle hatt El igår ifølge syklus også. Men idag morges og nå har jeg plutselig positiv El test; streken er like sterk som kontrollstreken. Kan El testen bli positiv først etter EL?
    Ikke bry deg om slike små detaljer.. Jeg anbefaler dere heller å elske som galne Det gjorde vi da vi ble gravid før vi mistet nå. Elsket fra positiv test i 3 døgn så ofte som mulig. Så ble det to blå 8dager senere..

Men jeg er jo nå prøver på vent. Etter MA venter jeg på negative tester og TR. Mistet for 14dager siden..

Mvh Undre.

Leave a comment:

• Lillestoremeg
    started a topic El test positiv dagen etter EL

El test positiv dagen etter EL

Working...
X