Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Positiv test innen et minutt

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Idamari
    replied
    Opprinnelig lagt inn av AneSte Se innlegg
    Prata med legen nå i stad.. Han var veldig fornøyd med stigninga og tror jeg er like langt på vei som jeg tror som er 7+1. Får vite sikkert på mandag når jeg skal på tul
    Blir spennende ganske sikker på, at du får se ett bankene hjerte

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    Prata med legen nå i stad.. Han var veldig fornøyd med stigninga og tror jeg er like langt på vei som jeg tror som er 7+1. Får vite sikkert på mandag når jeg skal på tul

Leave a comment:

• Idamari
    replied
    Opprinnelig lagt inn av AneSte Se innlegg
    Tok blodprøve på fredag, da var den på 2639 og i går var den på 6367... er det en grei økning?
    Ja, det synes jeg jeg tok bare blodprøver 1 gang i uka. Til uke7. Da stiger den ikke like mye lengere.
    HCG tatt 4+1: 257
    HCG tatt 5+1: 3 858
    HCG tatt 6+1: 33 521
    HCG tatt 7+1: 110 170

jeg hadde høy stigning, for jeg hadde to i magen

Leave a comment:

• Svartemaja
    replied
    Lykke til! Håper du får et betryggende svar. Har forstått at det kan være vanskelig å si noe om svangerskaplenge basert på HCG, siden det varierer så mye og normalområdene er så store. Men heldigvis får du sikkert bedre svar på UL

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    Fikk bare svaret av legesekretæren skal ringe legen i telefontida mellom 10-1030. Tror jeg var 7 uker i går... skal høre hva legen mener etterpå også skal jeg på tul på mandag

Leave a comment:

• Svartemaja
    replied
    Aner ikke! Men er jo bra at den stiger Hva sier de på legekontoret? Har du funnet ut hvor langt på vei du er?

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    Tok blodprøve på fredag, da var den på 2639 og i går var den på 6367... er det en grei økning?

Leave a comment:

• cesamor
    replied
    Du kan jo ta en cb digital så får vite i hvilke uker du ligger

Leave a comment:

• Svartemaja
    replied
    Vanskelig spørsmål, AneSte! Jeg testet positivt veldig fort bare noen dager etter IKM forrige gang. Er så store marginer der... Umulig å svare på

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    Ingen??

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    Tusen takk.. Nå har jeg fått skrevet alt jeg skulle...

Leave a comment:

• Svartemaja
    replied
    Hei AneSte, du må endre språk til norsk nederst på siden og ikke bruk mobilemojis!

Leave a comment:

• AneSte
    replied
    PÅ at det er den reelle datoen å forholde seg til når den ble positiv så fort..? Når jeg har testa positivt ved IKM eller noen dager over tidligere så blir den positiv mye senere enn i dag. .
    Last edited by AneSte; 23-02-17, 09:19.

Leave a comment:

• AneSte
    started a topic Positiv test innen et minutt

Positiv test innen et minutt

Hei jenter..

I dag tok jeg en graviditetstest som ble positiv med en gang. Siste mens er 09.01. Har litt ustabil syklus til tider men kan det tyde p
Working...
X