Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

✿ ~~ April - la det spire og gro ~~ ✿

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig lagt inn av cesamor Se innlegg
    Takk❤
    Det går bra.
    er ikke aktiv prövere enda Men tae det litt som det kommer. Du da?
    Alt bra her! Håper på en liten søster eller bror til knotten som ble unnfanget sist vi var prøvere Så er nok aktive prøvere igjen, ja. Men stresser ikke så mye, er en beroligende tanke at vi har en fra før. Krysser fingrene for oss begge denne måneden!

Comment

Hvordan går det, cesamor og polka? Har dere testet ennå?

Comment

mensen denne gangen var ca 1 uke forsinket, så da får jeg gå rett til mai-tråden kommer til å følge litt med her også da. Ønsker dere masse lykke til alle sammen! <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av Svartemaja Se innlegg
          Hvordan går det, cesamor og polka? Har dere testet ennå?
          Har testa flere ganger i prøveperioden og alle testene var negative, og i dag kom TR også
          Last edited by polka; 05-04-17, 21:36.
          Dagbok

Comment

Får føre meg opp da...
            Setter min lit til crinone denne gang og håper minst på lengre lutealfase enn normalen nå.
            Hadde ikke tenkt å prøve så mye denne gangen pga ganske oppgitt etter forrige syklus.
            Men så kom el testene i svært tolkbar form denne gang, så da får vi gi crinone en sjans

To blå

Ventegjengen
            Cesamor/ 38 år/ PP1/ EL 25.03/ IKM 06.04
            Polka/ 28år/ PP4/ EL24.03/ IKM 07.04
            Kista35/ PP1/ EL 28.03/ IKM 14.04
            Idamari/ 29år/ PP11/ EL 01.04/ IKM 15.04
            Svartemaja/ PP2 etter MA/ EL ca 03-06.04/ IKM ca 17-20.04
            Hanni/ PP8/ EL 12.04/ IKM 26.04

Undre27/ 34år/ PP11 men PP2 etter MA i uke10/ EL i perioden 07-15.04/ IKM i perioden 21-29.04 (rot i forrige syklus)
            Svarthvitt/PP4etter fødsel/PP1 med crinone/ EL ca 4.4/IKM helt ukjent
            Tante gjengen

Usikre

Ikke Oppdaterte

----- Min dagbok -----

Comment

Mensen kom og gikk... satser på mai da
              gutt 2003jente 2005

http://www.fertilityfriend.com/home/4ee93b

Comment

Lykke til i mai, cesamor!

Her holder jog på å bli sprø av ren utålmodighet, 6 dpo. Vet ikke om jeg er 6 dpo heller, fikk plutselig masse slim i går kveld, så føler syklusen kan være helt på bærtur. Innbilte symptomer: Litt småmurring og smerter, masse kviser. Reelle symptomer: Ingen.

Hvordan går det med dere?

Comment

Lykke til i mai, cesamor!

Her holder jog på å bli sprø av ren utålmodighet, 6 dpo. Vet ikke om jeg er 6 dpo heller, fikk plutselig masse slim i går kveld, så føler syklusen kan være helt på bærtur. Innbilte symptomer: Litt småmurring og smerter, masse kviser. Reelle symptomer: Ingen.

Hvordan går det med dere?
                  Hehe, fort gjort med mange innbilte symptomer

Om ikke jeg jinxer alt ved å skrive dette så er jeg nå ca 6 dpo og i såfall ny rekordlang lutealfase siden syklusene startet opp i januar. Hadde rekord på 5 dager, haha. Og kjennes ikke ut som om noe skal skje i dag... så jeg tror proesteronen virker. Har masse progesteronsymptomer, så det skulle bare mangle. Kjenner at jeg hadde glemt hvor slitsomt det er for kroppen, i hvertfall i første runde. Så gleder meg litt til det er overstått om ukjent antall dager. Drømmen er jo å komme opp i 10 dager, men har sterk tvil altså...Men bare et par dager til nå vil jo drastisk øke mulighetene for å bli gravid dersom annet ligger tilrette for det. Så krysser fingrene for å i hvertfall få et par dager til før mensen kommer. Har null tro på å bli gravid på "første forsøk", men funker crinone føler jeg et visst håp for det neste halvåret
                  ----- Min dagbok -----

Comment

Heihei! Med hjelp av CBFM har vi klart å lagt inn aksjer i dag som er eggløsningsdagen, igår som var dagen før + 2,4 og 5 dager før. Satser på at det sitter til jeg skal teste den 23. Kjempe spent! Veldig fornøyd med monitoren som har vist meg mine mest fertile dager og ikke minst som har hjelpt meg å finne eggløsningen min! Krysser fingrene for at jeg kan bli her inne!

Comment

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg

Hehe, fort gjort med mange innbilte symptomer

Om ikke jeg jinxer alt ved å skrive dette så er jeg nå ca 6 dpo og i såfall ny rekordlang lutealfase siden syklusene startet opp i januar. Hadde rekord på 5 dager, haha. Og kjennes ikke ut som om noe skal skje i dag... så jeg tror proesteronen virker. Har masse progesteronsymptomer, så det skulle bare mangle. Kjenner at jeg hadde glemt hvor slitsomt det er for kroppen, i hvertfall i første runde. Så gleder meg litt til det er overstått om ukjent antall dager. Drømmen er jo å komme opp i 10 dager, men har sterk tvil altså...Men bare et par dager til nå vil jo drastisk øke mulighetene for å bli gravid dersom annet ligger tilrette for det. Så krysser fingrene for å i hvertfall få et par dager til før mensen kommer. Har null tro på å bli gravid på "første forsøk", men funker crinone føler jeg et visst håp for det neste halvåret
                      Så spennende! Sender masse babystøv til deg. Ingenting må være bedre enn å treffe på første forsøk!

Comment

Ahrg. 8 dpo her nå, hvis jeg hadde EL da jeg "skulle". Blendahvite tester, og null tegn på graviditet. Tror ikke det har klaffet denne måneden Ettersom jeg fikk masse slim i helga, er det godt mulig at EL kom senere denne måneden. Men mannen var syk i helga og jeg klarte ikke lokke han med på noe, hehe. Så om EL var forsinket, er det null sjans for klaff denne måneden Kjipt!

Comment

Ahrg. 8 dpo her nå, hvis jeg hadde EL da jeg "skulle". Blendahvite tester, og null tegn på graviditet. Tror ikke det har klaffet denne måneden Ettersom jeg fikk masse slim i helga, er det godt mulig at EL kom senere denne måneden. Men mannen var syk i helga og jeg klarte ikke lokke han med på noe, hehe. Så om EL var forsinket, er det null sjans for klaff denne måneden Kjipt!
                          Er ikke det vel tidlig å teste?
                          Leste at snittet for implantasjon er 9 dpo...
                          Sjansen for positiv test 8 dpo er nok veldig veldig liten.
                          Test til IKM er mitt tips altså...
                          ----- Min dagbok -----

Comment

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg

Er ikke det vel tidlig å teste?
                            Leste at snittet for implantasjon er 9 dpo...
                            Sjansen for positiv test 8 dpo er nok veldig veldig liten.
                            Test til IKM er mitt tips altså...
                            Joda, jeg vet det. Har bare en dårlig følelse denne måneden. Da jeg var gravid med sønnen vår testet jeg positivt 9 dpo og hadde symptomer et par dager før det. Så blir litt motløs når jeg ikke merker noen ting. Tror faktisk puppene er MINDRE enn de pleier, hehe jaja, skal ikke gi opp enda!

Comment

To blå
                              Idamari/ 29år/ PP11/ EL 01.04/ IKM 14.04/pos 12.04

Ventegjengen
                              Cesamor/ 38 år/ PP1/ EL 25.03/ IKM 06.04
                              Polka/ 28år/ PP4/ EL24.03/ IKM 07.04
                              Kista35/ PP1/ EL 28.03/ IKM 14.04
                              Svartemaja/ PP2 etter MA/ EL ca 03-06.04/ IKM ca 17-20.04
                              Hanni/ PP8/ EL 12.04/ IKM 26.04

Undre27/ 34år/ PP11 men PP2 etter MA i uke10/ EL i perioden 07-15.04/ IKM i perioden 21-29.04 (rot i forrige syklus)
                              Svarthvitt/PP4etter fødsel/PP1 med crinone/ EL ca 4.4/IKM helt ukjent
                              Tante gjengen

Usikre

Ikke Oppdaterte

[/QUOTE]
                              Last edited by Idamari; 12-04-17, 08:56.

Comment

Gratulerer så mye med to blå, Idamari! Ønsker deg masse lykke til!

Comment

Working...
                                X