Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

✿ ~~ April - la det spire og gro ~~ ✿

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svartemaja
    replied
    Opprinnelig lagt inn av tingeling95 Se innlegg
    Da kan jeg fjernes fra to blå..... Hos jordmor i dag hadde det lille hjertet sluttet å slå.... Rakk å bli ca 8+3. MA. Skal sette 4 stk Cytotec på søndag og la kroppen tømme seg.... Føles ganske håpløst, og jeg har så vond i brystet....
    Store klemmer til deg!

Leave a comment:

• undre27
    replied
    To blå
    Idamari/ 29år/ PP11/ EL 01.04/ IKM 14.04/pos 12.04
    Vetlamori/ 35 år/ EL 30.3/ IKM 14.4/ positiv test 16.04

Ventegjengen

Tante gjengen
    Svarthvitt/ PP4 etter fødsel/ PP1 med crinone/ EL ca 4.4/ IKM helt ukjent/ positiv test 17.04/ SA 18.04
    Kista35/ PP1/ EL 28.03/ IKM 14.04/ TR 18.04
    Undre27/ 34år/ PP11 men PP2 etter MA i uke10/ EL i perioden 07-15.04/ IKM i perioden 21-29.04
    (rot i forrige syklus)/TR 20.04
    Hanni/ PP8/ EL 12.04/ IKM 26.04
    Tingeling95/ 22år/ PP18/ EL ca 24.03/ IKM 06.04/ positiv test 15.04/ SA uke 8+3 05.05

Usikre

Ikke Oppdaterte
    Cesamor/ 38 år/ PP1/ EL 25.03/ IKM 06.04
    Polka/ 28år/ PP4/ EL24.03/ IKM 07.04
    Svartemaja/ PP2 etter MA/ EL ca 03-06.04/ IKM ca 17-20.04

Leave a comment:

• Vetlamori
    replied
    Så utrolig trist! Sender deg en god klem og ønsker lykke til videre! <3

Leave a comment:

• tingeling95
    replied
    Da kan jeg fjernes fra to blå..... Hos jordmor i dag hadde det lille hjertet sluttet å slå.... Rakk å bli ca 8+3. MA. Skal sette 4 stk Cytotec på søndag og la kroppen tømme seg.... Føles ganske håpløst, og jeg har så vond i brystet....

Leave a comment:

• Earane
    replied
    Gratulerer med spire i magen til alle blå!
    Trist at det endte med en SA for deg svarthvitt *klem* Må bare krysse fingrene for at den sitter neste gang! Som kjent er man jo ofte mer fruktbar da... (jeg har opplevd dette to ganger)

Leave a comment:

• undre27
    replied
    To blå
    Tingeling95/ 22år/ PP18/ EL ca 24.03/ IKM 06.04/ positiv test 15.04

Ventegjengen

Tante gjengen
    Svarthvitt/ PP4 etter fødsel/ PP1 med crinone/ EL ca 4.4/ IKM helt ukjent/ positiv test 17.04/ SA 18.04
    Undre27/ 34år/ PP11 men PP2 etter MA i uke10/ EL i perioden 07-15.04/ IKM i perioden 21-29.04

Usikre

Ikke Oppdaterte
    Last edited by Earane; 29-04-17, 22:01.

Leave a comment:

• Hanni
    replied
    Her kom TR idag . Håper May blir var måneder.

Leave a comment:

• svarthvitt
    replied
    Da er det endelig avklart - hcg ned fra 300 til 249 på fire dager (tror den steg litt først faktisk, men så har den gått ned igjen). Så bare å si at det har skjedd igjen...
    Satser på at kroppen rydder opp i dette selv bare jeg stopper å ta progesteron. Så prøver vi igjen ved neste el. Håper ikke det blir alt for mye krøll av å miste så tidlig, og at det blir el i mai en gang. Artig nok ble vesla unnfanget i slutten av mai 2015, så kanskje kan jeg få en el på omtrent samme tid? Hadde vært gøy

Vi snakkes ved neste positive el-test

Gratulerer til de gravide, må det gå som det skal

Leave a comment:

• Idamari
    replied
    Jeg har oppdatert første side meg liste Så kan dere se der

Leave a comment:

• svarthvitt
    replied
    Oppdatering: så vidt gynekologen kan forstå bør jeg settes tilbake til to blå
    Blødningen kan være start på en SA selvsagt, men iom at jeg har blødd moderat i snart 3 dager og hcg allikevel ser ut til å stige riktig, så virker det ikke umulig at blødningen ikke har sammenheng med det som er på gang, ikke direkte iaf. Den teorien hun fremsatte jeg føler passer best med hva jeg opplever er f.eks en sprukken blodåre. Vil visst kunne blø slik en god god stund. Er lyst, frisk og hverken økende eller avtagende nå, det bare ER der liksom... ingen smerter de to siste dagene.

Så, det er ikke umulig at dette kan gå bra tross blødningen. Inntil videre bør jeg visst fortsatt anse meg selv som gravid.

Tok hcg hos legen i går, så blir det ny på mandag. Vi får se da om ikke noe endrer seg ila helga.
    Er iaf et ørlite håp, og gyn tror ikke jeg har mistet mtp testene og hva jeg beskriver ang blødningene.
    Og det tror jeg ikke selv heller helt ærlig. Har mistet tre ganger før, og dette ble aldri den mensen jeg trodde kom, så har ikke hatt slike blødninger enda.

Bare å krysse fingrene og håpe

Edit: ang årsak til blødningene så er jo hormonell blødning også meget sannsynlig dersom dette ikke er starten på en SA. Jeg går jo på crinone av en grunn, og ammer fortsatt litt... Har alt for lite progesteron hvilket definitivt kan medføre mensliknende blødning ved menstider tross graviditet. Kan dessverre også føre til SA - så jeg får høre med legen om det har noe for seg med dobbel dose. Hvis stigningen av hcg på mirakluøst vis fortsetter å være normal...

Har den dagbok her om noen vil følge med videre i dette dramaet: https://forum.mammanett.no/forum/dag...C2%B8ver-igjen
    Last edited by svarthvitt; 22-04-17, 21:47.

Leave a comment:

• tingeling95
    replied
    Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Hva viste ultralyden i kveld?
    At det ligger innenfor livmoren hvert fall, men vi så bare en liten plommesekk, så vi er nok ikke så langt på vei som vi trodde. Skal tilbake om 14 dager og ta en ny titt! Forhåpentligvis får vi se et lite hjerte banke da, så nå krysser vi alt som krysses kan!

Leave a comment:

• svarthvitt
    replied
    Kopierer denne inn fra prøvetråden:

Eeeeh....
    Har blødd i tre dager nå (brunst første dagen), tok en ny test og da hadde jeg jo regnet meg at den er svakere, evt bare ikke blitt sterkere...
    Har jo blødd i to dager siden siste test.
    Men men men men... den er jo sterkere!!
    Den er jo nøyaktig samme stigning som jeg hadde med vesla...
    Hva er det som blør??

Er også noe rart med blødningen - blør bare lyst frisk hele tiden, som en lett mens kanskje (drypper i do når jeg tisser osv...men lite i bindet).
    Det er ikke mensblødning er jeg rimelig sikker på.

Føler meg fortsatt gravid, testen viser at hcg ser ut til å stige som den skal...

Nå er ikke dette forummat lenger, jeg ringer selvsagt legen så snart de åpner, må komme meg til en gynekolog.
    Men skal holde dere oppdatert.
    Gud så nervøs jeg er nå.
    Ikke så mye pga svangerskapet, det hadde jeg mentalt avskrevet, men nå blir man mer redd for at det er noe alvorlig galt inni der...

Og her er de fra da vesla ble til, ser jo rimelig likt ut egentlig:

Leave a comment:

• undre27
    replied
    Opprinnelig lagt inn av tingeling95 Se innlegg
    Vi skal på tidlig Ul i kveld, og jeg gruer meg fryktelig Den brune utfloden gir seg ikke, og jeg er nå redd for at dette er utenfor livmoren...
    Hva viste ultralyden i kveld?

Leave a comment:

• tingeling95
    replied
    Vi skal på tidlig Ul i kveld, og jeg gruer meg fryktelig Den brune utfloden gir seg ikke, og jeg er nå redd for at dette er utenfor livmoren...

Leave a comment:

• undre27
    replied
    To blå
    Tingeling95/ 22år/ PP18/ EL ca 24.03/ IKM 06.04/ positiv test 15.04

Ventegjengen

Tante gjengen

Usikre

Ikke Oppdaterte

Leave a comment:

Working...
X