Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Spennende

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spennende

og litt skummelt! forje helg sluttet jeg på p-ringen, så nå er vi klare for en ny runde med prøving. Vi har i dag en liten gutt som er 1 år og 8 mnd, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før vi har en lillebror eller lillesøster på vei. Gleder meg til å ta del i denne spennende og skumle tiden sammen med alle her inne
    Last edited by CM1-2-3; 30-04-17, 10:01.

Hyggelig
    Vi jobber også med prosjekt lillesøsterbror
    Vesla er 14 mnd, så jeg er også spent på hvor lang tid det vil ta før hun blir storesøster.

Gikk det kjapt og greit første gang?

For vår del sitter ungene jammen langt inne pga hormonproblemer (antagelig), så her er det bare tiden og veien...
    Nettopp gjort unna kjemisk nr 1 av sikkert mange på veien til et søsken...
    ----- Min dagbok -----

Comment

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg
      Hyggelig
      Vi jobber også med prosjekt lillesøsterbror
      Vesla er 14 mnd, så jeg er også spent på hvor lang tid det vil ta før hun blir storesøster.

Gikk det kjapt og greit første gang?

For vår del sitter ungene jammen langt inne pga hormonproblemer (antagelig), så her er det bare tiden og veien...
      Nettopp gjort unna kjemisk nr 1 av sikkert mange på veien til et søsken...
      Sist ble jeg gravid i PP2, så det gikk veldig mye raskere enn vi hadde sett for oss. Nå ser jeg vel for meg at det kommer til å ta litt lenger tid så det blir veldig spennende å se når spiren sitter. Kjenner jeg er mentalt klar for en ny graviditet, men vet ikke helt om kroppen er helt enig :P

Det er ikke bare enkelt med disse prosessene, uansett om det går fort eller sakte. Det hele er en stor prosess uansett. Masse lykke til

Comment

Working...
      X