Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Har hatt eggløsning, men får verken mens eller positive tester

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har hatt eggløsning, men får verken mens eller positive tester

Hei.

Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg har eggløsning. Det er ikke alltid jeg har det, men denne måneden har jeg altså hatt det. Forventet mens i går, men den er enda ikke kommet. Dessverre er testene jeg tar negativ. Jeg tror også at eggløsning var litt tidlig denne gangen for jeg kjente det når jeg hadde det. Men det er da veldig rart at jeg ikke får mensen nå og heller ikke får positiv test. Det skal nå ha vært 17 dager siden jeg kjente eggløsning. Og har man eggløsning skal man få mensen ca 14 dager etterpå. Senest 16 dager etterpå ellers er man gjerne gravid. Men jeg er verken gravid eller får mensen. Noen som vet hvorfor og om det finnes en grunn for dette?
    Last edited by Solsikke90; 01-05-17, 21:00. Årsak: Forsinket mens. Eggløsning. Negativ test

Opprinnelig lagt inn av Solsikke90 Se innlegg
    Hei.

Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg har eggløsning. Det er ikke alltid jeg har det, men denne måneden har jeg altså hatt det. Forventet mens i går, men den er enda ikke kommet. Dessverre er testene jeg tar negativ. Jeg tror også at eggløsning var litt tidlig denne gangen for jeg kjente det når jeg hadde det. Men det er da veldig rart at jeg ikke får mensen nå og heller ikke får positiv test. Det skal nå ha vært 17 dager siden jeg kjente eggløsning. Og har man eggløsning skal man få mensen ca 14 dager etterpå. Senest 16 dager etterpå ellers er man gjerne gravid. Men jeg er verken gravid eller får mensen. Noen som vet hvorfor og om det finnes en grunn for dette?
    Hei solsikke! Jeg hadde nettopp en 40 dagers syklus Negative tester. Da mensen kom var det 19 dager siden jeg antar jeg hadde eggløsning, grunnet masse EL-slim. Stor blødning og heavy menssmerter. Aner ikke hvorfor, men det skjer visst bare av og til! Håper du får mensen snart Ikke noe moro å gå og vente sånn.

Comment

Skyldes vel oftest forsinket el... ikke alltid kroppen lykkes på første forsøk på å slippe egg selv om det er da symptomene er sterkest. Men - siden du har tatt blodprøver er det litt underlig... men selv har jeg alt for korte lurealfaser, så da kan sikkert lange også forekomme selv om det ikke er "etter boka".
      ----- Min dagbok -----

Comment

Takk for svar begge to
        Mensen har enda ikke kommet. Så nå får jeg bare vente å se om den kommer. Håper den kommer fort dersom jeg ikke er gravid. Håper også selvsagt at jeg bare ikke har produsert nok HCG til å få positiv test, men at det kommer etterhvert

Comment

Working...
        X