Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kan jeg være gravid?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan jeg være gravid?

Hei, jeg er en jente på 26 år. Gikk på p piller i 4 år før jeg sluttet i fjor juli. Har hatt regelmessig mensen siden januar, men nå plutselig er mensen uteblitt i 22 dager. Vi prøver å bli gravid, har tatt graviditetstest flere ganger og det kommer negativt. Før mensen ble uteblitt var jeg en uke syk med feber og forkjølelse. Deretter ble frisk i 2 dager og etter det plutselig en mandag stod opp med oppkast, murringer i magen og diare. Ble frisk etter en uke, men sliter fortsatt med hard og løs mage, vondt i korsryggen og småkvalm. Mensen har aldri vært borte så lenge, blir gal av å ta graviditetstester hele tiden.
    Hva kan dette være? Kan jeg være gravid selvom testen viser negativt? Sist testet jeg meg i dag og får samme resultat. Hva bør jeg gjøre?

Hei Oslojente! Jeg tror nok ikke du er gravid, da ville du ha fått positive tester for lenge siden. Men det kan høres ut som om kroppen din jobber med noe. Jeg ville tatt en tur til legen! Ønsker deg god bedring og håper spiren sitter snart

Comment

Opprinnelig lagt inn av Oslojente26 Se innlegg
      Hei, jeg er en jente på 26 år. Gikk på p piller i 4 år før jeg sluttet i fjor juli. Har hatt regelmessig mensen siden januar, men nå plutselig er mensen uteblitt i 22 dager. Vi prøver å bli gravid, har tatt graviditetstest flere ganger og det kommer negativt. Før mensen ble uteblitt var jeg en uke syk med feber og forkjølelse. Deretter ble frisk i 2 dager og etter det plutselig en mandag stod opp med oppkast, murringer i magen og diare. Ble frisk etter en uke, men sliter fortsatt med hard og løs mage, vondt i korsryggen og småkvalm. Mensen har aldri vært borte så lenge, blir gal av å ta graviditetstester hele tiden.
      Hva kan dette være? Kan jeg være gravid selvom testen viser negativt? Sist testet jeg meg i dag og får samme resultat. Hva bør jeg gjøre?
      Kanskje legen kan ta en HCG blodprøve for å være på sikre siden? Jeg håper dere er eller blir snart gravid. Lykke til.

Mvh Undre.

Comment

Det kan være at eggløsning kom litt seinere enn normalt. Å at du har blitt gravid, men at du ikke har kommet så langt enda.

Comment

Working...
        X