Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hei :)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hei :)

Hei

ville bare pressentere meg her inne

vi er ett par på 38 og 39 som har nettopp vært til samtale til ivf, og venter på neste samtale..

ja vet alderen vår er litt høy, men har fått godkjent ifv på sykehuset noe vi er utrolig glade for

ja dere som har vært i gjennom dette eller holder på så vet dere nok at dette tar tid alt sammen

Men føler alikevell at det tar så alt for lang tid alt dette, vil jo bare komme igang NO ... hihi

Opprinnelig lagt inn av Chinescrested78 Se innlegg
    Hei

ville bare pressentere meg her inne

vi er ett par på 38 og 39 som har nettopp vært til samtale til ivf, og venter på neste samtale..

ja vet alderen vår er litt høy, men har fått godkjent ifv på sykehuset noe vi er utrolig glade for

ja dere som har vært i gjennom dette eller holder på så vet dere nok at dette tar tid alt sammen

Men føler alikevell at det tar så alt for lang tid alt dette, vil jo bare komme igang NO ... hihi
    Masse lykke til Jeg har vært igjennom mange prøverørsforsøk på første barnet. Det resulterte i tvillinger, som blir 5 år

Comment

Masse lykke til!

Comment

Velkommen
        Last edited by Vesla89; 09-06-17, 12:47.
        1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
        1 IVF: 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0
        2 IVF: Negativt, Bare ett modent egg.
        3IVF: To egg inn. Lillejenta kommer rundt 21.08.20

Comment

Velkommen! Og masse lykke til!! Her står heiagjengen klar!
          https://forum.mammanett.no/forum/dag...-penalet-vol-2

Comment

Fikk brev i dag om at i oktober skal vi til samtale nr 2 og få vite når vi kan starte
            føles jo som en hel evighet til jo hehe

Comment

Working...
            X