Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fersk prøver starter Sommeren 2017.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fersk prøver starter Sommeren 2017.

Hei
    Noen andre som akkurat har begynt å prøve i sommer?Hadde vært supert å ha noen å skravle med.Har en gutt som blir 7 og ei jente som blir 5 senere i år

Tidligere graviditeter ble jeg gravid i pp1 begge gangene. Vært singel med barn veldig lenge så traff jeg min forlovede, og vi vil veldig gjerne ha en liten sammen Nå er det gått endel år og alderen..ja statistikken har det noe å si..., men vi får se da hva som skjer fremover

pp1
    El rundt 22.07
    Last edited by Mon tro; 17-07-17, 19:22.

Spennende!!! Lykke til!!!
    https://forum.mammanett.no/forum/dag...-penalet-vol-2

Comment

Lykke til!

Comment

Lykke til

Comment

Takk!! Hvor ofte har dere Sex når det nærmer seg dagene før EL ?

Comment

Hei,
            Meldte meg inn nå..... er i samme situasjon som deg. Har vært singel lenge, møt verdens herligste mann for et år siden. Vi har tenkt å prøve da han ikke har barn ifra før. Er så spendt på om det går da det er 11 år siden forrige graviditet... Hold meg oppdatert Lykke til

Comment

Opprinnelig lagt inn av håpefull77 Se innlegg
              Hei,
              Meldte meg inn nå..... er i samme situasjon som deg. Har vært singel lenge, møt verdens herligste mann for et år siden. Vi har tenkt å prøve da han ikke har barn ifra før. Er så spendt på om det går da det er 11 år siden forrige graviditet... Hold meg oppdatert Lykke til
              Superspennende! Ja blir spennende å se når det klaffer
              Veldig spent på det med alderen min . og ny kjæreste .
              Hold meg oppdatert

Comment

Opprinnelig lagt inn av Eilaa Se innlegg
                Lykke til
                Takk takk, dette blir spennende og litt skummelt. Jeg er ikke av den tålmodige typen.. Hehe

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
                  Lykke til!
                  Takker! Ja jeg var så lite klar, men når er jeg helt plutselig blitt babysyk

Comment

Opprinnelig lagt inn av babymaybe Se innlegg
                    Spennende!!! Lykke til!!!
                    Jaaaa..altfor spennende.Straks EL og jo!

Comment

Hei dere. Nå er jeg helt sånn litt tankefull. Men altså. Jeg har aldri følt behovet for å ta El test, men så gjorde jeg det. Slo ud negativt lørdagen om morgenen selvom jeg kjente at jeg hadde menssmerter og vond rygg. Men så fikk jeg smilefjes på ettermiddagen. Men i dag..jeg har så vondt nedfor skambeinet. Sånn skikkelig verk. Og ryggen er helt på trynet. Bare verker. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha så vondt. Pleier aldri å ha så mye smerter. Så spm mitt er om jeg har hatt el før testen viste. Eller om jeg har det i dag.. Hmm

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mon tro Se innlegg
                        Hei dere. Nå er jeg helt sånn litt tankefull. Men altså. Jeg har aldri følt behovet for å ta El test, men så gjorde jeg det. Slo ud negativt lørdagen om morgenen selvom jeg kjente at jeg hadde menssmerter og vond rygg. Men så fikk jeg smilefjes på ettermiddagen. Men i dag..jeg har så vondt nedfor skambeinet. Sånn skikkelig verk. Og ryggen er helt på trynet. Bare verker. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha så vondt. Pleier aldri å ha så mye smerter. Så spm mitt er om jeg har hatt el før testen viste. Eller om jeg har det i dag.. Hmm
                        Hvis testen slo ut lørdag kveld kan du godt ha EL i dag. Fortsett å hygg dere enda litt er vel et godt råd.

Testen slår ut på en LH stigning. Men men vet ikke helt HVOR i stigningen den var, om den var på oppadgående eller nedadgående om du skjønner... noen har lh stigning i bare noen timer, andre i et par dager. Alt er normalt. Du tok ikke flere tester? På søndag for eksempel?

For hvis testen på lørdag var på oppadstigende kurve, og du kanskje er av dem som har LH topp som varer i 1-2 døgn, så kan egget slippe når som helst i denne toppen, men helst på slutten. Avhengig av at egget er modent.

Comment

Hvis testen slo ut lørdag kveld kan du godt ha EL i dag. Fortsett å hygg dere enda litt er vel et godt råd.

Testen slår ut på en LH stigning. Men men vet ikke helt HVOR i stigningen den var, om den var på oppadgående eller nedadgående om du skjønner... noen har lh stigning i bare noen timer, andre i et par dager. Alt er normalt. Du tok ikke flere tester? På søndag for eksempel?

For hvis testen på lørdag var på oppadstigende kurve, og du kanskje er av dem som har LH topp som varer i 1-2 døgn, så kan egget slippe når som helst i denne toppen, men helst på slutten. Avhengig av at egget er modent.

Fikk smilefjes lørd , søndag og i dag....hmm

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mon tro Se innlegg

Fikk smilefjes lørd , søndag og i dag....hmm
                            Ja DA har du nok EL i dag. EL er som oftest på siste dag med lh økning. (Men man kan aldri vite dersom man ikke temper)

Kjør på!!

Comment

Ja DA har du nok EL i dag. EL er som oftest på siste dag med lh økning. (Men man kan aldri vite dersom man ikke temper)

Kjør på!!
                              Ja nei jeg stoler ikke på de testene..kjente jo masse stikk om morgenen og da sko ikke el testen ut før 8 timer etterpå. Temper ja...ja skal begynne med det istedenfor de cb testene. . hehe..

Comment

Working...
                              X