Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fersk prøver starter Sommeren 2017.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hehe, problemet med temping er at det forteller deg ingeting om når EL er forestående. Så man får ikke lagt inn aksjer i forkant, noe som er veldig viktig. Tempingen forteller deg bare når EL har VÆRT og når man kan gå tilbake til å ha sex fordi man har lyst og ikke fordi man må

det beste er egentlig å bruke testene som en pekepinn, kartlegge dine kroppslige symptomer og tempe. Hvis du ikke kjenner til det kan jeg anbefale fertilityfriend. Genial app, hvor du samler alle data og som analyserer dem for deg.
    https://forum.mammanett.no/forum/dag...-penalet-vol-2

Comment

Opprinnelig lagt inn av babymaybe Se innlegg
      Hehe, problemet med temping er at det forteller deg ingeting om når EL er forestående. Så man får ikke lagt inn aksjer i forkant, noe som er veldig viktig. Tempingen forteller deg bare når EL har VÆRT og når man kan gå tilbake til å ha sex fordi man har lyst og ikke fordi man må

det beste er egentlig å bruke testene som en pekepinn, kartlegge dine kroppslige symptomer og tempe. Hvis du ikke kjenner til det kan jeg anbefale fertilityfriend. Genial app, hvor du samler alle data og som analyserer dem for deg.
      Aah. I see. Får håpe jeg slipper app og temping. Men kommer til å bruke det istedenfor EL-tester fra cb. Ser mange bruker sånn strimmler ja. Hmm. Alt som finnes

Comment

Tror det er UVI. Siden jeg er alene med barna i morgen så er kjæresten supersnill og dro for å kjøpe sånne urinsticks fra apoteket. Pleier ikke ha så vondt når jeg tisser men hadde nesten UVI noen år og pleier å få vondt i nedre del av magen, rygg å bli uggen. Aldri tatt de sticksene fra apoteket men de gir vel en viss pekepinn.
        Har jo hatt hauer med sex de tidligere dagene så får håpe det holder

Comment

Working...
        X