Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg

wow, dere kjører virkelig på! Bare tanken gjør meg svimmel, haha Her har jeg nok med to uten tvil. Men får se hva jeg føler den dagen mensen kommer tilbake da. Sist tok det 11 mnd, hehe.
    Jeg har allerede min andre menstruasjon etter fødsel Her går det mot 40 og det tar flere år hver gang.. Så det er derfor.. Jeg har lett for å miste i missed abortion også..
    Mvh Undre.

Comment

Hvor har det blitt av alle?

Comment

Det lurer jeg på og, veeeldig stille her inne.

Comment

Jeg og samboeren begynte å prøve i juni. inseminering. Gikk ikke så prøver på nytt nå i august. Noen flere som bruker medicus i Oslo her ?

Comment

Jeg skal begynne på den om tre uker Tror det er ganske viktig å prøve å ta den fast. Så ikke det blir for nære hverandre.
            Ikke helt sikker, men er sikkert en grunn til at man skal ha to om dagen tenker jeg

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
              Hvor har det blitt av alle?
              Lurer jeg på også... Plutselig er alle bortevekk.. Savner å skravle i gruppen jeg hørte til!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg

Lurer jeg på også... Plutselig er alle bortevekk.. Savner å skravle i gruppen jeg hørte til!
                Ja ikke sant.. Hvem skal vi nå skravle med Vi får holde i sammen vi få som er igjen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vesla89 Se innlegg
                  Det lurer jeg på og, veeeldig stille her inne.
                  Det hadde vært kjekt om du førte deg inn
                  To blå :tu: Ventegjengen:baby::hug: Tante gjengen:gaah: Usikre Ikke Oppdaterte

Comment

Opprinnelig lagt inn av Ezhno89 Se innlegg
                    Jeg og samboeren begynte å prøve i juni. inseminering. Gikk ikke så prøver på nytt nå i august. Noen flere som bruker medicus i Oslo her ?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Jeg prøver på en måte ikke denne måneden her, men kan sikkert skrive meg inn for det.
                        Men september/oktober kommer jeg sterkt tilbake igjen

Comment

Jeg prøver på en måte ikke denne måneden her, men kan sikkert skrive meg inn for det.
                          Men september/oktober kommer jeg sterkt tilbake igjen
                          Ja nå håper vi at dette blir året altså!!! Kjekt at du førte deg inn det er så tomt på den siden og gjerne det gjør at færre tror det er noe aktivitet her så de lar være å føre seg inn. Så til flere til bedre. Nå håper jeg på to blå snart for oss trofaste mammanettere To blå også for våre nyankomne deltakere

Comment

Vært her som prøver i ti år, året etter jeg ble det, så håper snart jeg kan rykke frem og ikke være prøver mer... Arrgh, kjedelig å aldri komme ut herfra :P

Comment

Vært her som prøver i ti år, året etter jeg ble det, så håper snart jeg kan rykke frem og ikke være prøver mer... Arrgh, kjedelig å aldri komme ut herfra :P
                              Det kan jeg tenke meg det må være. Det ville vært veldig gledelig om du fikk to blå som ble værende. Jeg synes nesten du kan få tvillinger som takk for strevet jeg Hehe..

Comment

Nei, tvillinger vil jeg helst unngå Tror det er mer enn nok med en av gangen jeg
                                Men åtte og en halv dag igjen til spraystart nå

Comment

Working...
                                X