Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Forsinka men negativ

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hexup
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg
    Hei! Vil bare si at det kan hende syklusen trenger litt tid på å komme seg inn i normal lengde. Jeg hadde sykluser på 41 og 43 dager før jeg ble gravid i den andre syklusen før jeg ble gravid med det første barnet. Etter fødsel varierte syklus alt fra 26-40 dager.
    Håper det er andre årsaker til at du ikke har fått tr, men anbefaler å teste etter el, da vet du sånn ca. når du kan forvente tr/teste
    Lykke til!
    Hei takk for svar! ja regna nesten litt med det, var bare litt usikker på om det kunne være sånn at man får en mens til tia man skulle og så skjer det plutselig ikke lenger men da er jeg litt klokere ja ^^ ja ser nesten ut til at jeg må det

Leave a comment:

• Sissy_1
    replied
    Hei! Vil bare si at det kan hende syklusen trenger litt tid på å komme seg inn i normal lengde. Jeg hadde sykluser på 41 og 43 dager før jeg ble gravid i den andre syklusen med det første barnet. Etter fødsel varierte syklus alt fra 26-40 dager.
    Håper det er andre årsaker til at du ikke har fått tr, men anbefaler å teste etter el, da vet du sånn ca. når du kan forvente tr/teste
    Lykke til!
    Last edited by Sissy_1; 21-01-18, 20:35. Årsak: skrivefeil

Leave a comment:

• Hexup
    started a topic Forsinka men negativ

Forsinka men negativ

Hei! Jeg slutta på ppiller i november. Fikk så den vanlige pilleblødninga som jeg skulle. 24. Desember fikk jeg vanlig mens som varte ca 5 dager. Nå skulle jeg hatt mensen for noen dager siden vil jeg tro men det ser ikke ut til at den kommer.

Jeg har sånn småmurring i magen og korsrygg og er sliten, trøtt og sensitive brystvorter. Har tatt test i dag og den var negativ. Nå er jeg veldig usikker om jeg har hatt eggløsning, jeg temper eller tester ikke for det. Det jeg lurer på er om det er normalt å ha en mens etter pilleslutt og deretter ingenting? Og i tillegg ha småmurringer og diverse? Vil så gjerne få tilbake syklusen min så vi kan begynne å prøve.

På forhånd tusen takk for svar!
Working...
X