Eg er gift og 45 år. Det vart tatt ein privat UL i 2013 eg ville då sjå om eg var gravid, det var eg ikkje. Det dei såg var ei sjokolade cyste over høgre eggstokk. Den var rund og fin. De såg og at den høgre egglederen var lengre bak en den venstre. Det var som det heile var slått litt skeivt. Har skada ryggen og fall slik at det som var på høgre sida vart skyve inn opp og bak. Dette var i 1999. Eg trur nok at eggstokkene og fylgje med i forskyvingen. Eg har verdens merkelige menstrasjoner. Det er vondt annan kvar månad. Det gjer vondt på venstre sida og eg blør mykje gjennom alt ( blodfortynnende ) Det endå vondt. Det varer i 2 dager så gjer det ikkje så vondt meir. Eg blør i 3 - 5 dagar. Den høgre sida blør det i 1 - 2 dager lite og ikkje vondt i det heile tatt.
Det er heilt umulig å ha sex. Det er et smerte helvete. Det verker i hoftene i ryggen i bekkenet korsryggen og all berøring der nede er vondt. Det verste er støtsmerter. Det er heilt forferdelig. Det å stimulere kiltoris med vatn dusj osv er vondt. Det gjev forferdelige verkende smerter i buken venstre side framme osv.
Eg har gitt opp å ha sex. Det er altfor vondt til å ta på meg. Det er og grunnen til at me brukar donor da eg ikkje må ha noen som tar i meg.