Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Blir gal av clearblue. Positiv eller negativ?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orkideee
    replied
    Da har jeg begynt og spotte. 18dager over forventet mens.

Leave a comment:

• Orkideee
    replied
    Der fikk jeg opp bilde. Så kjipt det endte med sa. Har hatt to sa'er jeg og. Uke 7 og uke 5. Det er ikke noe gøy. Men må si dine tester har vært sterkere enn mine som jeg la ut bilde av selvom jeg brukte cb early. Vi får krysse fingrene for at den sitter neste gang. Sitter å venter på tanta fortsatt. Er så øm i rygg og pupper så den kommer vel snart.

Leave a comment:

• Vesla89
    replied
    Ja, la med bilder til forrige innlegg Prøver en annen teknikk, kanskje jeg klarer å legge de ved.
    Attached Files

Leave a comment:

• Orkideee
    replied
    Postet du bilder? Isåfall får ikke jeg sett dem. Kan prøve på pc senere idag. Her er fortsatt ikke tanta komt.

Leave a comment:

• Vesla89
    replied
    Så kjedelig med kjemisk. Jeg hadde det i januar. Testene mine så sånn ut, testene er tatt 12 DPO, 16 DPO og 17 DPO:

Og mensen kom halvannen uke på overtid. Skikkelig kjipt

Lykke til neste måned

Leave a comment:

• Orkideee
    replied
    Lurer på om det kan ha vært en kjemisk. Er 5 dager over "antatt" menstrusjon, men har mega øm korsrygg og stikkinger i nedre del av magen, så da kommer nok mensen øyeblikk.
    ​​​

Leave a comment:

• Vesla89
    replied
    Jeg ser bare kontrollstrekene på alle testene, men så er jeg ikke alltid så god på å se sånn Men de burde ha vært mye sterkere nå enn den første testen

Leave a comment:

• Orkideee
    replied
    Fikk denne idag. Rekner da med at de er negative og at jeg ikke er blitt gravid denne gang.

Leave a comment:

• Orkideee
    replied
    Jeg kommer nok til å ta en ny test om noen dager ja, men har desverre ingen god følelse da billigstripsen ikke slår ut, noe den gjorde sist (endte med sa uke 8), men har ømme pupper og tildels såre brystvorter. Har også hatt lett kvalme noe jeg også hadde ved sist graviditet før jeg fikk positiv test. Jeg krysser selvsagt alle mine fingrer og håper jeg får en positiv test.

Leave a comment:

• undre27
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Orkideee Se innlegg
    Hei. Jeg testet med cb early for noen dager siden og fikk det jeg vil kalle for en skyggestrek. Den kom opp før tidsfristen og forsvant aldri, men jeg får ikke tatt bilde av den da den er for svak. Jeg tok en ny test for en dagd siden og den viser dette her. Mannen mener den er helt klart blå. Den dukket opp etter ca 40 sekunder og er relativt svak, men digital viser negativ pg det samme gjør billigtest strips. Jeg har uregelmessig mens, så jeg aner ikke dpo da monitor ikke slår ut skikkelig. Hadde folikkler på eggstokk for ca. 16eller17 dager siden.
    Digital krever endel mer HCG (graviditetshormon) enn disse. Jeg går ut fra det er Clearblue early du har brukt? I så tilfelle så har den en mye høyere følsomhet enn andre tester. Haken ved det er at når sensitiviteten er 10mlU/ml HCG mot andre tester 25mlU/ml og 50mlU/ml er at man normalt som ikke gravid har HCG 5. Slår den svakt ut på 10 trenger det bare å være et egg som passerte for å ende i menstruasjon. Jeg vil anbefale og vente 4-6dager ettersom HCG dobler seg ca hver 2dag (48time). Jeg håper du vil poste nytt bilde om et par dager.

Mvh Undre.

Leave a comment:

• anonymanonym96
    replied
    Jeg tok ogdå clearblue og den viste svak skygge i flere dager. Så jeg tok den digitale et par dager senere for å se/lese det tydelig. Og det var positivt

Leave a comment:

• Blir gal av clearblue. Positiv eller negativ?

Hei. Jeg testet med cb early for noen dager siden og fikk det jeg vil kalle for en skyggestrek. Den kom opp før tidsfristen og forsvant aldri, men jeg får ikke tatt bilde av den da den er for svak. Jeg tok en ny test for en dagd siden og den viser dette her. Mannen mener den er helt klart blå. Den dukket opp etter ca 40 sekunder og er relativt svak, men digital viser negativ pg det samme gjør billigtest strips. Jeg har uregelmessig mens, så jeg aner ikke dpo da monitor ikke slår ut skikkelig. Hadde folikkler på eggstokk for ca. 16eller17 dager siden.
Working...
X