Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Mulig graviditet?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mulig graviditet?

Hei. Mulig jeg innbiller meg at jeg er gravid. Tok en test i dag og syntes den viste to forskjellige resultater, varierer med lyset.
    Dette er 3 gang jeg mistenker graviditet.
    1 gang testet jeg positivt 31 oktober (5uker på vei), fikk svar på blodprøver 7 november og de var negative så mistet. 17 dager senere ble jeg gravid igjen, tok 3 tester fordelt på 3 dager som viste positivt, gikk til legen for blodprøve og de var negative. Mistet i uke 8.
    Symptomene jeg har hatt er bl.a:
    Ofte på do, sulten hele tiden, trøtt hele tiden, kvalm hele tiden, blir dårlig av kaffe lukta
    Om jeg er gravid nå så er jeg 8 uker på vei. Jeg vet at kroppen min produserer hcg seinere enn normalt.
    Testet for 3 uker siden og var negativt resultat. Tenkte ikke mer over det før jeg satt i bilen med samboers bror i går og ble kjempe dårlig av kaffe lukta.

Tok test i dag men usikker på resultatet.
    I lyset på badet (dårlig lys) viste den negativ, men i dagslys så ser jeg 2 streker.
    Og jeg lurer da på, innbiller jeg meg 2 streker? Hva ser dere ?
    Her ser den negativ ut. Her i dagslys, og jeg ser antydning til 2 streker. Veldig svakt

Opprinnelig lagt inn av Michellin93 Se innlegg
    Hei. Mulig jeg innbiller meg at jeg er gravid. Tok en test i dag og syntes den viste to forskjellige resultater, varierer med lyset.
    Dette er 3 gang jeg mistenker graviditet.
    1 gang testet jeg positivt 31 oktober (5uker på vei), fikk svar på blodprøver 7 november og de var negative så mistet. 17 dager senere ble jeg gravid igjen, tok 3 tester fordelt på 3 dager som viste positivt, gikk til legen for blodprøve og de var negative. Mistet i uke 8.
    Symptomene jeg har hatt er bl.a:
    Ofte på do, sulten hele tiden, trøtt hele tiden, kvalm hele tiden, blir dårlig av kaffe lukta
    Om jeg er gravid nå så er jeg 8 uker på vei. Jeg vet at kroppen min produserer hcg seinere enn normalt.
    Testet for 3 uker siden og var negativt resultat. Tenkte ikke mer over det før jeg satt i bilen med samboers bror i går og ble kjempe dårlig av kaffe lukta.

Tok test i dag men usikker på resultatet.
    I lyset på badet (dårlig lys) viste den negativ, men i dagslys så ser jeg 2 streker.
    Og jeg lurer da på, innbiller jeg meg 2 streker? Hva ser dere ?
    Jeg ser ingen strek på testen. Men til din trøst vet jeg at det finnes dem som må ta blodprøve for å få utslag på HCG så hvis du ikke har noen PCO eller PCOS men av naturlige årsaker ikke har hatt menstruasjonen så kan det nå være en ide og ta en blodprøve hos legen eventuelt gå på en privat ultralyd for å se om det er liv? Jeg tror blodprøve kunne vært det lureste.

Mvh Undre.

Comment

Jeg har testet positivt før ved tidligere graviditeter. Har ikke PCO eller noe sånt. Vært hos gyno etter tidligere graviditeter og alt ser fint ut.
      Pleier å skrive ned i kalenderen når jeg har mensen og hvor lenge, har ikke skrevet ned for januar, så usikker på om jeg hadde mensen eller om jeg bare glemte å skrive det ned. Om jeg er gravid så kan det være at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror og at det enda er tidlig å si. Tok en ny test med morgen urin i dag og den var tydelig negativ. Lar det nå gå noen uker før jeg tester igjen, om ikke symptomene forsvinner så kontakter jeg legen. Takk for svar

Comment

Ingenting

Comment

Working...
        X