Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Mai prøvere

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mai prøvere

To blå

Ventegjengen

Tante gjengen

Usikre

Ikke Oppdaterte

I kommentarfeltet kan dere legge inn litt informasjon om dere, så skal vi ledere legge inn i tråden øverst. Etterhvert som ting endrer seg (man får positiv test eller får mens) så flytter vi dere under riktig overskrift
    Kallenavn / alder (om ønskelig)/ når forventet eggløsning / Når forventet mens
    F.eks:
    Blåbær88 30 år/ PP12/ EL 01.04 / IKM 15.04

Comment

Hei!

Jeg er ny her inne, men prøver å se om jeg har forstått dette riktig :P

Tillie90 / 28 år / PP1 / EL 17.04 / IKM 02.05

Comment

Ja nå har jeg renselsesperioden etter fødsel så får vi se når TR kommer tilbake det kan nok ta ei stund. Så det er svært tvilsomt at jeg blir med i prøverene for April Kanskje TR er tilbake i juni/juli... Siste nå tok det 23mnd fra jeg begynte å prøve til jeg fødte barnet. Dvs at det tok 14mnd som prøver å få to blå... Så det er best å ikke somle om jeg skal rekke en siste før jeg blir førti.. Jeg blir snart 36. Begynte som prøver for 6år siden. Tatt tid å få disse to.. 3 ufrivillige aborter bak meg også. Jeg håper mannen er enig i at vi skal starte prøvingen med en gang vi kan.

Masse lykke til til alle dere prøvere!!

Mvh Undre.

Comment

Sjokoman / 28 / EL 12.04 / Mens 27/04

Comment

Hei hei folkens

Jeg har lyst og være mai prøver, men må nok bare smøre meg med tålmodighet til neste mnd
            Lykke til alle sammen!
            Storebror født 2009 og lillesøster født 2013

Comment

Jeg venter enda på TR etter fødsel så jeg får vel bare vente å se om jeg kan delta neste måned. Jeg vet ikke helt når TR kommer tilbake men det tok ikke lang tid sist bare 10-11uker. På sistemann her så gikk det hele 23mnd fra vi ble prøvere til vi fødte.. Så det er best å sette i gang tenker jeg siden jeg ikke har alderen på min side..

Ser du har to du også Kristine85 Tre barn regnes som mange idag Hehe..

Mvh Undre.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Kristine85 Se innlegg
                Hei hei folkens

Jeg har lyst og være mai prøver, men må nok bare smøre meg med tålmodighet til neste mnd
                Lykke til alle sammen!
                Du skulle vel gjerne oppdatert disse linjene på signaturen din så de teller opp mot rett alder.. Hehe

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
                  Jeg venter enda på TR etter fødsel så jeg får vel bare vente å se om jeg kan delta neste måned. Jeg vet ikke helt når TR kommer tilbake men det tok ikke lang tid sist bare 10-11uker. På sistemann her så gikk det hele 23mnd fra vi ble prøvere til vi fødte.. Så det er best å sette i gang tenker jeg siden jeg ikke har alderen på min side..

Ser du har to du også Kristine85 Tre barn regnes som mange idag Hehe..

Mvh Undre.
                  Så koselig med prøving da, håper det klaffer fortere denne gangen! !

Ja, 3 er visst mye, ser at de regner under 2 på gjennomsnittet ( så rar telling da, hehe )
                  Vi gleder oss virkelig, tanken er jo skummel også, en guri så kjekt det blir <3
                  Har du to fra før?

( Måtte visst forandre på posten min igjen, skrev fra mobilen og den er visst ikke helt på lag med meg for tiden )
                  Last edited by Kristine85; 26-05-18, 14:25.

Comment

Du skulle vel gjerne oppdatert disse linjene på signaturen din så de teller opp mot rett alder.. Hehe
                    Ja, skulle visst det, hehe. Har faktisk ikke fått de opp før litt etter du skrev mld, går litt tregt på tlf her, tror jeg må inn på pcen og fikse så det ikke går i bal igjen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Kristine85 Se innlegg

Så koselig med prøving da, håper det klaffer fortere denne gangen! !

Ja, 3 er visst mye, ser at de regner under 2 på gjennomsnittet ( så rar telling da, hehe )
                      Vi gleder oss virkelig, tanken er jo skummel også, en guri så kjekt det blir <3
                      Har du to fra før?

( Måtte visst forandre på posten min igjen, skrev fra mobilen og den er visst ikke helt på lag med meg for tiden )
                      Ja jeg og min partner har to og vil prøve på vår tredje

Før var mange barn 5 og opp.. Men nå er alt over to mye.. Merkelig dette! Fant du ut hvordan du skulle oppdatere de linjene?

Mvh Undre.

Comment

Whii sprekt å satse på å bli prøver igjen så snart som mulig Undre! Jeg syns ikke tre barn kategoriseres som "mange" nei, men dine er jo temmelig tett da. Jeg har stor respekt og beundring for alle med to eller flere tette Selv har jeg jo 5 og 6 år mellom mine, så kan liksom ikke helt sette meg inn i det.

Masse lykke til i allefall til alle prøverne her inne! Selv ønsker både jeg og mannen en nr.4 her, men vet ikke om det blir noe av. Først må det passe jobb/økonomimessig, og så må det gå sånn fysisk. Vi blir jo ikke yngre... men føles heldigvis at vi har noen år på oss. Selv om man aldri vet med denne biologien. Tredjemann var jo ikke akkurat SÅ lett.
                        2004 2010 2015

Comment

Ja jeg og min partner har to og vil prøve på vår tredje

Før var mange barn 5 og opp.. Men nå er alt over to mye.. Merkelig dette! Fant du ut hvordan du skulle oppdatere de linjene?

Mvh Undre.
                          Så spennende, håper vi blir 3 barns mammaer til neste år da

Jeg vet ikke hva som skjer, men det forsvinner stadig, kan ikke se de i innleggene mine og når jeg går inn for og se på profilen så er de liksom ikke der. Den dukket opp på tlf min her om dagen, men nå er den vekke igjen!

Comment

Working...
                          X