Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid?

Jeg prøver ikke å bli gravid,men legger denne her da jeg ikke vet hvor jeg ellers skal legge den.Jeg skulle hatt mens for en uke og tre dager siden, jeg har i løpet av de siste 3 ukene følt meg gravid innimellom,men utrolig hva en føler når en tenker på det.
    jeg har fått veldig mange svake positive tester etter tiden disse ukene og 2 positive digitale fra babyplan, er det noen andre som har opplevd dette og?
    Har mange symptomer,men kan jo og være tanta som kommer eller..

- Mye stikkinger i hele magen og murringer
    - Vondt i ryggen
    -Større bryst, men har gått opp i vekt og
    -Innimellom vondt i brystene
    -Mye hvit utflod
    -Veldig trøtt og sliten
    -Kvalme som kommer og går
    -Blanding mellom løs og hard mage
    -Tisser mye
    -Synsplager
    -Jernsmak i munnen som kommer og går
    -Konstant sure oppstøt
    -Gulping om jeg har spist mye
    -Mye sulten og fort sulten igjen når jeg har spist
    -Vanvittige humørsvingninger
    -Veldig oppblåst
    -Mye luft i magen
    -Svimmel

Oi det ble visst en del dette....
    Last edited by Jente1979; 01-07-18, 09:52.

Opprinnelig lagt inn av Jente1979 Se innlegg
    Jeg prøver ikke å bli gravid,men legger denne her da jeg ikke vet hvor jeg ellers skal legge den.Jeg skulle hatt mens for en uke og tre dager siden, jeg har i løpet av de siste 3 ukene følt meg gravid innimellom,men utrolig hva en føler når en tenker på det.
    jeg har fått veldig mange svake positive tester etter tiden disse ukene og 2 positive digitale fra babyplan, er det noen andre som har opplevd dette og?
    Har mange symptomer,men kan jo og være tanta som kommer eller..

- Mye stikkinger i hele magen og murringer
    - Vondt i ryggen
    -Større bryst, men har gått opp i vekt og
    -Innimellom vondt i brystene
    -Mye hvit utflod
    -Veldig trøtt og sliten
    -Kvalme som kommer og går
    -Blanding mellom løs og hard mage
    -Tisser mye
    -Synsplager
    -Jernsmak i munnen som kommer og går
    -Konstant sure oppstøt
    -Gulping om jeg har spist mye
    -Mye sulten og fort sulten igjen når jeg har spist
    -Vanvittige humørsvingninger
    -Veldig oppblåst
    -Mye luft i magen
    -Svimmel

Oi det ble visst en del dette....
    Du skulle ikke bare gått til legen og tatt en HCG blodprøve da?

Comment

Jo jeg må nok det om ikke tanta kommer..Har bestilt noen tester på nettet som kommer i morgen,så tenkte at jeg skulle teste en gang til før jeg bestilte noen time..
      Lurte jo på om det er andre som har opplevd dette, å ha så mange symptomer og positive tester etter tidsfristen på tre forskjellige type tester..De to digitale som var positive har jeg lest om på nettet at det er flere som har hatt og ikke vært gravid..helt sykt altså..så skal aldri bestille fra Babyplan igjen..

Comment

Jo jeg må nok det om ikke tanta kommer..Har bestilt noen tester på nettet som kommer i morgen,så tenkte at jeg skulle teste en gang til før jeg bestilte noen time..
        Lurte jo på om det er andre som har opplevd dette, å ha så mange symptomer og positive tester etter tidsfristen på tre forskjellige type tester..De to digitale som var positive har jeg lest om på nettet at det er flere som har hatt og ikke vært gravid..helt sykt altså..så skal aldri bestille fra Babyplan igjen..
        Har tanta kommet?

Comment

Trodde den kom på torsdag (2 uker over),brun utflod siden med litt blandet lyserødt,ingen skikkelig mens enda nei..Merkelig dette her så tok en test i dag som viste veldig svak positiv..Blir jo helt tullete

Comment

Trodde den kom på torsdag (2 uker over),brun utflod siden med litt blandet lyserødt,ingen skikkelig mens enda nei..Merkelig dette her så tok en test i dag som viste veldig svak positiv..Blir jo helt tullete
            Tror gjerne du skulle tatt blodprøven

Comment

Ja burde nok det,men nå er jeg i full jobb for sommeren og har ikke muligheten..I dag er det 8 uker siden forrige skikkelige mens..tok en test i dag som skal kunne tas fra du venter tanta..den var igjen svak positiv langt innenfor tiden..men stoler ikke på.disse testene helt jeg da

Comment

Ja burde nok det,men nå er jeg i full jobb for sommeren og har ikke muligheten..I dag er det 8 uker siden forrige skikkelige mens..tok en test i dag som skal kunne tas fra du venter tanta..den var igjen svak positiv langt innenfor tiden..men stoler ikke på.disse testene helt jeg da
                Du har da lov å gå til legen vel?

Comment

Working...
                X