Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid etter spiral - hvor fort?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid etter spiral - hvor fort?

Hei alle sammen!

Da var det endelig min tur til å si VI PRØVER Å BLI GRAVIDE! Å, for en deilig setning å si!
    Jeg har gått på p-piller ei stund, men i desember, nærmere bestemt 6.desember, satt jeg inn spiral. Den skal jeg ta ut på onsdag, så den ble ikke så lenge. Hehe.
    i følge en app jeg har, så hadde jeg eggløsning i går (10.feb) og at de 3 neste dagene (inkl. i dag) har en høy sjanse for graviditet. Det jeg lurer på da, er om jeg faktisk har eggløsning? Jeg merker at jeg har litt mensen lignende merter, ømme bryster og at jeg får veldig mye gelé-aktig utflod. Så hvis jeg tar den ut på onsdag, kan vi da være så heldige og treffe akkurat? Det hadde vært veldig gøy! Hvis ikke må vi vell vente til neste syklus?
    Har det noe å si at jeg ikke hadde spiralen så lenge, kan kroppen komme fortere inn i syklusen eller bare fortsette på den syklusen jeg har nå?

Har prøvd å lest meg frem på dette, og lest noen innlegg her, men håper fortsatt at dere her inne kan bidra litt og fortelle hva som skjedde med dere da dere tok ut spiralen.
    Hvor lang tid tok det ca?

Blir glad for alt som deles, tips og erfaringer!
    Last edited by Blåbæret93; 11-02-19, 13:29.

Oppdatering:
    Spiralen ble tatt ut onsdag og gyn sa at alt å bra ut, og at jeg nettopp hadde hatt EL. Så da sa han at ved neste EL så er det stor sjanse for at vi blir gravide! Så veldig spennende tid fremmover!

Det jeg lurer litt på nå er at, 2 dager før jeg tok ut spiralen så småblødde jeg. Nå etter spiralen blør jeg fortsatt. Det er mye friskt blod og smerter som ligner på mensen smerter. Er dette normalt når man tar ut spiralen, eller kan dert vær at kroppen min lager en mensen nå? Forstår veldig lite her jeg sitter haha.

Comment

Working...
    X