Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fertilitets monitor- tråden #2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Fertilitets monitor- tråden #2

Jeg er forresten på syklusdag 31 i dag, og m´en har begynt å blinke. Har testet, men tror testene er negative :/
    Min lille prøvedagbok:
    http://mammanett.no/forum/showthread...-pr%F8vedagbok

Comment

Opprinnelig lagt inn av renatechris Se innlegg
      Maskinen min er rar.... fikk teste på dag 18(max) men ikke på dag 19...det sto bare max og 19....får se om jeg får teste i dag. Har dere opplevd det?
      Fikk ikke teste etter dag 18... rart..ingen andre som har opplevd det?

Comment

Min var også rar, noe lignende nå sist, og vips så ble jeg gravid! Håper ikke blødingene jeg har fått nå er et dårlig tegn det er bare ørlite granne, men jeg blir stresset likevel.

Comment

Jepp, da ble SA bekreftet ved innvendig ul idag.. Så de testpinnene er jeg glad jeg ikke fikk sendt deg, renatechris. Surt å begynne på nytt igjen, timingen på denne graviditeten var så perfekt men sånn ble det bare, fikk vite at ting hadde sluttet å funke i uke 5, kanskje seks. Så her er jeg igjen! Hvordan ligger dere an, jenter?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Søskenpågang Se innlegg
            Jepp, da ble SA bekreftet ved innvendig ul idag.. Så de testpinnene er jeg glad jeg ikke fikk sendt deg, renatechris. Surt å begynne på nytt igjen, timingen på denne graviditeten var så perfekt men sånn ble det bare, fikk vite at ting hadde sluttet å funke i uke 5, kanskje seks. Så her er jeg igjen! Hvordan ligger dere an, jenter?
            Nei å nei..stor klem til deg ❤️ Hvor langt påvei var du? Håper det klaffer fort igjen..
            Her er monitoren startet atter en gang etter 2 sykluser på 16(!!) dager..hva i alle dager skal det bety? Nå er jeg lei.. Ingenting har virket etter svabgerskapsavbruddet i mai..
            31/5-13 fikk vi en en liten englejente
            Nå prøver vi på en til Eller den barnløse hverdagen er tung å takle..

Comment

Tr på gang her alle gode ting er 3 håpe det funke denne gongen då

Comment

Opprinnelig lagt inn av tilly85 Se innlegg
                Nei å nei..stor klem til deg ❤️ Hvor langt påvei var du? Håper det klaffer fort igjen..
                Her er monitoren startet atter en gang etter 2 sykluser på 16(!!) dager..hva i alle dager skal det bety? Nå er jeg lei.. Ingenting har virket etter svabgerskapsavbruddet i mai..
                Jeg var 8+4 når jeg begynte å blø for alvor, men avbruddet skjedde i uke 5, kanskje 6, sa gyn.
                Nå ser det ut til å roe seg, og gyn sa vi kunne prøve igjen med en gang blødningene var stoppet. Kjenner meg ikke helt bra om dagene, men formen er vel på frem etterhvert!

Svskavbrudd i mai og fremdeles på bærtur med syklus?! Skal si kroppen tar den tiden den trenger, ja! Snakket med lege om det?

Comment

Heia deg, renatechris!

Comment

Jeg var 8+4 når jeg begynte å blø for alvor, men avbruddet skjedde i uke 5, kanskje 6, sa gyn.
                    Nå ser det ut til å roe seg, og gyn sa vi kunne prøve igjen med en gang blødningene var stoppet. Kjenner meg ikke helt bra om dagene, men formen er vel på frem etterhvert!

Svskavbrudd i mai og fremdeles på bærtur med syklus?! Skal si kroppen tar den tiden den trenger, ja! Snakket med lege om det?
                    Ja de sier at ofte er fosteret sluttet å utvikle seg tidligere enn blødningene.hadde du tidlig ul?
                    Var hos gyn på etterkontroll for å se at alt var normalt,fikk beskjed at kroppen kunne ofte reagere en slags sjokk tilstand siden kroppen var forberedt på fortsatt å være gravid,å at jeg var kommet såpass langt som uke 17..(jeg måtte selv ta tbl for å stoppe fosterutvikling og sette igang fødsel,etter vi fant ut på ul at den lille jenta vår var så syk at hun ville toppen leve 4 t etter fødselen)
                    Men fikk og både primolut og pergotime for å få syklusen tilbake,fikk normal syklus,men ikke el og da heller ikke graviditet..så må vel krype til korset å be om mer hjelp:/

Comment

Opprinnelig lagt inn av tilly85 Se innlegg
                      Ja de sier at ofte er fosteret sluttet å utvikle seg tidligere enn blødningene.hadde du tidlig ul?
                      Var hos gyn på etterkontroll for å se at alt var normalt,fikk beskjed at kroppen kunne ofte reagere en slags sjokk tilstand siden kroppen var forberedt på fortsatt å være gravid,å at jeg var kommet såpass langt som uke 17..(jeg måtte selv ta tbl for å stoppe fosterutvikling og sette igang fødsel,etter vi fant ut på ul at den lille jenta vår var så syk at hun ville toppen leve 4 t etter fødselen)
                      Men fikk og både primolut og pergotime for å få syklusen tilbake,fikk normal syklus,men ikke el og da heller ikke graviditet..så må vel krype til korset å be om mer hjelp:/
                      Jeg hadde en slags bad feeling hele tiden, var ikke på ul før blødningene startet. Men her skjedde alt av seg selv, og livmoren var tom når de sjekket. Det er jo helt grusomt det du har vært igjennom!!! Skrekk og gru!! Kom deg til legen snarest og be om mer assistanse, vil ikke kalle det å krype til korset akkurat. Både du og kroppen din har jo vært igjennom et traume! ❤️

Comment

Noen som vet hvordan jeg kommer meg vekk fra en tråd? Gidd liksom ikke være med på jippi juli/aug 2014 lengre..

Comment

Noen som vet hvordan jeg kommer meg vekk fra en tråd? Gidd liksom ikke være med på jippi juli/aug 2014 lengre..
                          Tror du går inn på mine sider,abonnerte tråder og slett de du ikke vil..jeg husker jeg plagdes noe veldig for å slette termintråder og diverse..:/
                          Hva står når du åpner mammanett? Hos meg står det både prøver og "du som har barn født november/desember" bilde av en liten baby,så står det litt om hvordan dagene hadde vært med baby 1 mnd..det kan jeg ikke slette:/

Comment

Denne ukå e det full kjør.. annenhver dag og bursdagsfeiring på meg og overnattingsbesøk

Comment

Selger en cbfm for ei vennine. Noen som trenger eller vet om noen?

Comment

Stille her! Noen oppdateringer? Jeg fikk positiv g-test idag, skal teste med ukeindikator imorgen tidlig. Merker jeg ikke tar helt av denne gang pga SA sist. Men jeg håper jo ;-)

Comment

Working...
                                X