Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fertilitets monitor- tråden #2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Fertilitets monitor- tråden #2

Hei!
    Jeg har kjøpt meg den nye monitoren. Og spottet litt i går, men det var en dråpe. Ingenting i morres, men nå kl 9.30 på jobb hadde TR komt for fult! Hva gjør jeg da med monitoren, har aldri brukt den? Skal jeg legge inn at første blødningsdag er i morgen da? Eller kan jeg legge det inn når jeg kommer hjem?

Comment

• Re: Fertilitets monitor- tråden #2

7 dpo i dag. Hadde litt mørkerød utflod! Lurer på om det kan være festeblødning! Testet i går, men er nok alt for tidlig😂

Comment

"Forventet" første mens 28 dager etter bortfallsblødning pga ppilleslutt i dag. Siden det ikke var noen symptomer på at mensen meldte sin ankomst(hadde ikke regnet med syklus ville stabilisere seg med en gang). Tok jeg en GT for sikkerhets skyld, og var som forventet blendahvit. Så tenkte jeg å teste EL da jeg like godt hadde tisset i en kopp, men tenkte den kom tll å være negativ. Fikk da det jeg tror er et positivt svar, og lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg å tyde? Testene jeg tok for 14 dager siden var negative, så kan det tenkes at syklusen min bare er forskyvd 2 uker, eller eventuelt en lang syklus, pga pilleslutt?

Hadde passet ypperlig da mannen er kommet hjem fra 3,5 ukes jobbreise og vi er ganske våryre begge to 🙈

Comment

Da har jeg startet opp med cbfm igjen etter MA nettopp! Det tar nok litt tid før den blir vandt til syklusen min som må komme seg til hektene etter MAen, men håper det klaffer fort! Ble gravid 1pp med mini når jeg brukte cbfm Spennende!

Comment

Bruker pearly jeg, egentlig som prevansjon, men nå blir det omvendt
            00,03,1214

Comment

Okey, jeg trenger litt hjelp fra noen som har mistet!

Skriver fra mobilen, er på ferie, så holder det "kort". 18.07 begynte blødningene, mens 23.07 kom alt ut, for å si det sånn. Nå er smerter og så og si blødning gitt seg helt. Jeg startet opp cbfm den 18.07, så på det som en mens, bare for å se. Idag, på dag 9 ba cbfm om testpinne, og den viste MAX, samt 2 streker på selve pinnen. Så jeg lurer vel egentlig på om noen vet om jeg har EL, eller om HCG kan slå ut på maskinen? (Gamle typen) Håååper noen vet, tilfelle mannen og jeg må snike inn litt aksjer 😃❤️

Comment

Opprinnelig lagt inn av guleroser Se innlegg
                Okey, jeg trenger litt hjelp fra noen som har mistet!

Skriver fra mobilen, er på ferie, så holder det "kort". 18.07 begynte blødningene, mens 23.07 kom alt ut, for å si det sånn. Nå er smerter og så og si blødning gitt seg helt. Jeg startet opp cbfm den 18.07, så på det som en mens, bare for å se. Idag, på dag 9 ba cbfm om testpinne, og den viste MAX, samt 2 streker på selve pinnen. Så jeg lurer vel egentlig på om noen vet om jeg har EL, eller om HCG kan slå ut på maskinen? (Gamle typen) Håååper noen vet, tilfelle mannen og jeg må snike inn litt aksjer 😃❤️
                Skulle tro den ville hatt testpinne tidligere om det var hcg som ble fanget opp? Siden det er dag 9 tenker jeg? Ville lagt inn aksjer jeg da

My Ovulation Chart

Comment

• Re: Sv: Fertilitets monitor- tråden #2

Er ikke godt og si Vi la inn aksjer, fikk max i dag også, så enda litt mer aksjer, hihi. Kanskje ett lite feriemirakel blir til

Comment

Ikke så aktiv lengre denne tråden..? :-/

Well, jeg deler og spør uansett
                    Dag 9 og 10 ble max, dag 11 høy, 12-18 har vært lav. Er det mulig og få max igjen..? Tilfelle første gang bare var utslag pga hcg kanskje..? Tok en graviditetstest på søndag, det var såvidt strek da, helt skygge. Og det er skyggestrek på testpinnene til cbfm også nå Så håper jeg kroppen snart er i gjenge igjen

Comment

Ikke så aktiv lengre denne tråden..? :-/

Well, jeg deler og spør uansett
                      Dag 9 og 10 ble max, dag 11 høy, 12-18 har vært lav. Er det mulig og få max igjen..? Tilfelle første gang bare var utslag pga hcg kanskje..? Tok en graviditetstest på søndag, det var såvidt strek da, helt skygge. Og det er skyggestrek på testpinnene til cbfm også nå Så håper jeg kroppen snart er i gjenge igjen
                      Hvis du fikk 2 streker selv om det var en liten skygge så er du gravid. Hvilken dag er du på i dag?

Comment

Opprinnelig lagt inn av renatechris Se innlegg
                        Hvis du fikk 2 streker selv om det var en liten skygge så er du gravid. Hvilken dag er du på i dag?
                        Joda, men jeg regner med strekene er etter MAen jeg hadde 23.07, så jeg ser frem til all hcg er ute av kroppen Men så viste cbfm max rett etter MAen, og jeg er usikker på om det er pga resterende hcg, eller super tidlig EL

Comment

Hepp Hepp!
                          Dag 3 i syklusen, tanta på plass, monitoren er startet opp, og jeg ser frem til EL! Gu så spennende!

Comment

Hei jenter lenge siden sist nå..er det noen aktive enda. Har brukt min nye advanced i noen mnd nå, ikke forrige mnd og da hadde jeg min årlige eggløsning så det skulle vel være typisk fikk lagt inn aksjer til rett tid,men uten hell. Nå går jeg på en runde femar og fikk Maksimal idag på dag 20. Hoppet rett fra lav til maks. Har kjent masse murringer og føltes veldig "stinn" idag så noe skjer hvertfall. Så spennende fremover
                            31/5-13 fikk vi en en liten englejente
                            Nå prøver vi på en til Eller den barnløse hverdagen er tung å takle..

Comment

Opprinnelig lagt inn av tilly85 Se innlegg
                              Hei jenter lenge siden sist nå..er det noen aktive enda. Har brukt min nye advanced i noen mnd nå, ikke forrige mnd og da hadde jeg min årlige eggløsning så det skulle vel være typisk fikk lagt inn aksjer til rett tid,men uten hell. Nå går jeg på en runde femar og fikk Maksimal idag på dag 20. Hoppet rett fra lav til maks. Har kjent masse murringer og føltes veldig "stinn" idag så noe skjer hvertfall. Så spennende fremover
                              Heia heia! Jeg følger med her enda, hihi. Fikk max på dag 17 tror jeg det var, eller 16.. Fikk lagt inn aksjer og er 7 dpo

Håper det klaffer for dere nå da, som du fikk max også

Comment

Heia heia! Jeg følger med her enda, hihi. Fikk max på dag 17 tror jeg det var, eller 16.. Fikk lagt inn aksjer og er 7 dpo

Håper det klaffer for dere nå da, som du fikk max også
                                Masse lykke til ❤️ Dpo dagene går såå tregt..hvor lenge har dere prøvd?
                                31/5-13 fikk vi en en liten englejente
                                Nå prøver vi på en til Eller den barnløse hverdagen er tung å takle..

Comment

Working...
                                X