Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fertilitets monitor- tråden #2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Fertilitets monitor- tråden #2

Opprinnelig lagt inn av tilly85 Se innlegg
    Masse lykke til ❤️ Dpo dagene går såå tregt..hvor lenge har dere prøvd?
    Takk <3 Ja, det går sååå sakte..Dette er pp1 etter SA i juli, og da hadde vi ikke prøvd, så ja, er vel pp1 alt i alt da Håper kroppen fungerer som det skal og at det ikke tar for lang tid. Ny partner i forhold til mini på 4, så man vet jo ikke hvor lang tid det tar osv

Dere har prøvd en stund, synes jeg og ha lest på en tråd..? Håper det klaffer for dere nå i såfall <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av guleroser Se innlegg
      Takk <3 Ja, det går sååå sakte..Dette er pp1 etter SA i juli, og da hadde vi ikke prøvd, så ja, er vel pp1 alt i alt da Håper kroppen fungerer som det skal og at det ikke tar for lang tid. Ny partner i forhold til mini på 4, så man vet jo ikke hvor lang tid det tar osv

Dere har prøvd en stund, synes jeg og ha lest på en tråd..? Håper det klaffer for dere nå i såfall <3
      Håper for deg at det bare er denne pp'en som skal til å at du har bolle i ovnen😍 Når skal du begynne å teste?
      Ja,vi har en lang prøvehistorie bak oss-begynte å prøve når jeg var 24,er nå 31. Ble gravid på pergo i 2013-men fikk en englejente 😢 Har prøvd helt siden da,men ingenting har skjedd..jeg har sjelden el av meg selv,så jeg prøver ofte ett eller annet for å få EL 😉
      31/5-13 fikk vi en en liten englejente
      Nå prøver vi på en til Eller den barnløse hverdagen er tung å takle..

Comment

Leste litt fort,ser nå at du har hatt en sa-så trist😢 Hvor langt var du kommet? Stor klem

Comment

Håper for deg at det bare er denne pp'en som skal til å at du har bolle i ovnen Når skal du begynne å teste?
          Ja,vi har en lang prøvehistorie bak oss-begynte å prøve når jeg var 24,er nå 31. Ble gravid på pergo i 2013-men fikk en englejente  Har prøvd helt siden da,men ingenting har skjedd..jeg har sjelden el av meg selv,så jeg prøver ofte ett eller annet for å få EL 
          Lov å håpe, men er innstilt på at det kan ta tid Testet i dag, etter jobb, så ikke på morgenurin eller noe, hehe. Synes det så ut som skygge der, men tror bare det er ønskeskygge Gir det noen dager til. Jeg har laaange sykluser, og tror ikke jeg har EL hver mnd faktisk.

Huff da, en liten englejente, det var vondt å høre <3 Da håper jeg virkelig at det snart er deres tur, er så urettferdig når noen må prøve så ufattelig hardt på å få det til :/

Mistet i uke 8+5, så var ikke langt på vei. Hadde på følelsen fra jeg fant det ut, at noe var galt, så bestilte tidlig UL, og fikk bekreftet det jeg trodde, stoppet og vokse før hjertet slo antageligvis. Så ordnet kroppen opp selv rett etterpå, så slapp utskrapning osv.

Så da håper vi at det er vår tur igjen snart!

Comment

Er det bare jeg som syns denne monitoren er slitsom? :P
            Føler det hele blir så kunstig på en måte og at "nå måå vi ha sex hvis det skal være noe håp om 2017baby!"

Bruker den nok ut til EL er ferdig nå, og så legges den langt vekk i et skap for godt.

Comment

Sist pp brukte jeg "bare" eggløsningskalkulator på nett, denne gang bruker jeg som nevnt i innlegget over monitor. Ifølge kalkulatorer på nett hadde jeg størst sjanse for graviditet den 20/9- altså i forgårs. Monitoren viser i dag "høy og ingen endring" på fjerde dagen, men den skal vel vise max også før perioden er over??

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
                Sist pp brukte jeg "bare" eggløsningskalkulator på nett, denne gang bruker jeg som nevnt i innlegget over monitor. Ifølge kalkulatorer på nett hadde jeg størst sjanse for graviditet den 20/9- altså i forgårs. Monitoren viser i dag "høy og ingen endring" på fjerde dagen, men den skal vel vise max også før perioden er over??
                Den viser ikke max på alle har jeg hørt, men likevel har flere blitt gravide på høy Jeg bruker den og Ovia appen, samt at jeg tafser på tappen, haha. Gud og mye jeg har lært på den siste pp! Haha Så er ikke sikkert du når max før perioden er over. Hvilken CD er du på nå?

Comment

Den viser ikke max på alle har jeg hørt, men likevel har flere blitt gravide på høy Jeg bruker den og Ovia appen, samt at jeg tafser på tappen, haha. Gud og mye jeg har lært på den siste pp! Haha Så er ikke sikkert du når max før perioden er over. Hvilken CD er du på nå?
                  CD??

Monitoren viser dag 20, men det er dag syv den er på høy.

Comment

CD??

Monitoren viser dag 20, men det er dag syv den er på høy.
                    CD er syklusdag, men så jo nå på tickeren din at det står der Dag 20, og ingen max nei? Når startet den og be om testpinner? Bruker du 20 pinner på en pp du da?

Comment

CD er syklusdag, men så jo nå på tickeren din at det står der Dag 20, og ingen max nei? Når startet den og be om testpinner? Bruker du 20 pinner på en pp du da?
                      Dag 20 i dag og ingen max.. Ba om testpinner på dag tre. Helt sinnsykt slitsomt syns jeg å holde på så mange dager.. :P

Comment

Imorgen 10 dpo skal jeg gravidteste med monitoren😊 Startet så aaalt for tidlig denne gangen og..9 dpo😲 At jeg aaldri lærer! Meen ser dere noe her?

Comment

Dag 21 i dag og fremdeles bare "høy" på monitoren. Så da legger jeg den langt vekk. :P

Kan man selge en sånn monitor videre?

Comment

Dag 21 i dag og fremdeles bare "høy" på monitoren. Så da legger jeg den langt vekk. :P

Kan man selge en sånn monitor videre?
                            Hvor lenge har du brukt den?
                            Jeg kjøpte min brukt så det går fint an..😊

Comment

Hvor lenge har du brukt den?
                              Jeg kjøpte min brukt så det går fint an..��
                              Har kun brukt den i tre uker. Kjøpt sprell ny.

Comment

Har kun brukt den i tre uker. Kjøpt sprell ny.
                                Prøv å gi den en sjanse..du har ko ikke brukt den en hel syklus engang,første syklus kan den tulle,men så tar den seg opp😉 Jeg har trua på den!

Comment

Working...
                                X