Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Graviditetstester, positiv eller negativ?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Graviditetstester, positiv eller negativ?

Takk for gratulasjoner!

Kjønner det med angsten for å miste. Jeg var helt i hundre når jeg testet positivt. Så gikk det over til mer bekymring, hva om... Hver gang jeg kjenner murringer tenker jeg at tanta kommer likevel. Selv om jeg vet at murringer viser jo bare at kroppen jobber, har ett barn fra før så jeg kjenner til det, men likevel. Må si til meg selv at uansett så er jeg gravid nå og jeg må prøve å ikke ta sorgene på forskudd om det skulle gå gale... Ikke så lett...

Comment

Lykke til med testing!

Comment

Hei jenter! Dristet meg til å ta en test i dag, er 11 dpo, 4 dager før IKM. Jammen meg kom det opp en strek!!! Den kom etter 1-2 min, den er ganske svak, men jeg ser den uten problemer..
        Click image for larger version

Name:	test.jpg
Views:	1
Size:	21.5 KB
ID:	2282576
        Hva syns dere? En strek er vel en strek?? Den er forøvrig litt bedre synlig enn det som kommer frem på bildet!
        SA uke 9 (2013) | SA uke 5 (2015)
        Håper det blir vår tur i 2016

Comment

Gratulerer Ingen tvil!!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Wonder_w Se innlegg
            Gratulerer Ingen tvil!!
            Tusen takk! Tror jeg vil komme meg over ikm før jeg slipper jubelen helt løs! Men for en følelse dette er! Har bare lyst å juble av glede, men tør ikke helt likevel..
            SA uke 9 (2013) | SA uke 5 (2015)
            Håper det blir vår tur i 2016

Comment

Gratulerer så mye!!

Comment

Etter 3 dpo måtte jeg bare ta en test. Har prøve veldig lenge og tørr jeg ikke håpe på for mye. Tatt to tester i dag og de såg slik ut. Er det lov til å håpe da...? Har kjøpt digital cb som jeg skal teste i morgen tidlig.
                Attached Files

Comment

er denne tatt 3 dpo??

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lutto Se innlegg
                    Etter 3 dpo måtte jeg bare ta en test. Har prøve veldig lenge og tørr jeg ikke håpe på for mye. Tatt to tester i dag og de såg slik ut. Er det lov til å håpe da...? Har kjøpt digital cb som jeg skal teste i morgen tidlig.
                    Jeg ser ikke bildet ditt, men så vidt jeg vet er det umulig å få positiv test så kort etter eggløsning. Kroppen starter ikke å produsere hcg før egget er festa, og det skjer vel i disse dager?!

Comment

Du mener ikke at du er 3 dager over ikm da??? For testen er jo helt klart positiv, men 3 dpo hørtes veldig tidlig ut siden det er 3 dager etter eggløsning

Comment

Beklager, selvfølgelig IKM! Tror jeg ble satt ut da jeg såg streken. Tatt en ny digitaltest og den var også positiv Ikke helt gått opp for oss enda siden vi har prøvd så lenge. Får vel bestille en time hos legen slik at han kan bekrefte dette.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lutto Se innlegg
                          Beklager, selvfølgelig IKM! Tror jeg ble satt ut da jeg såg streken. Tatt en ny digitaltest og den var også positiv Ikke helt gått opp for oss enda siden vi har prøvd så lenge. Får vel bestille en time hos legen slik at han kan bekrefte dette.
                          Åh! Gratulerer så mye!!! Hvor lenge prøvde dere? Er så gøy når det endelig klaffer for dem som har prøvd en stund!

Comment

Gratulerer så mye

Comment

Takker Jubabaluba. Vi har nå holdt på i ett år og fem månedere. Startet på Pergo for to måneder siden så kanskje de som gjorde utslaget? I august skulle vi inn til legen for å snakke om prøverør. Bank i bordet at vi ikke trenger den timen! Utrolig rart, tror ikke det helt er gått opp for oss enda. Nå blir det noen harde tre måneder før vi kan gå ut med nyheten. Hvordan går det med deg/dere?

Comment

Takker frøken87

Comment

Working...
                                X