Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Graviditetstester, positiv eller negativ?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Graviditetstester, positiv eller negativ?

Opprinnelig lagt inn av Wonder_w Se innlegg
    [ATTACH=CONFIG]44503[/ATTACH]Nå er jeg spent!Er litt utydelig med jeg ser noe på alle 3!!! Og det er ca 10-12 dpo. Vet ikke for vi hadde jo prøve pause. Og hjelpes!!!! Må få kjøpt digital test. Finnes det på bensinstasjon ?
    Jeg og ser alle tre! Tror ikke du trenger noen digital Du ser temmelig gravid ut! Gratulerer!!

Comment

Gratulerer! Mine såg slik ut og jeg var gravid Litt usikker på om de har digital test på bensinstasjonen, men jeg hadde nok tatt meg en tur

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lutto Se innlegg
        Gratulerer! Mine såg slik ut og jeg var gravid Litt usikker på om de har digital test på bensinstasjonen, men jeg hadde nok tatt meg en tur
        Shit!!! Dette er ebay tester. Så jeg er redd for at de ikke er riktige. Er på ferie, så tok bare med meg de. Har ingen som helst symptomer utenom skikkelig ising i tenner. Men det trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre. Håper virkelig dette stemmer... Blir lenge å vente til i morgen tidlig :-p

Comment

Jeg trenger litt hjelp med denne her... Jeg har ikm i morgen, og hadde tenkt å vente med testing til da, men nå hadde jeg liggende to tester, og siden man jo er over gjennomsnittet gira på å vite NÅÅÅÅ, så svei jeg selvfølgelig av en av dem i ettermiddag. Og nå er jeg helt på styr. Er denne positiv???? Den er svak. Veldig svak. Men den ER der, og den er rosa.

Click image for larger version

Name:	g.test20.05.jpg
Views:	1
Size:	11.2 KB
ID:	2282908
          Last edited by liseglise; 20-05-13, 22:21.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Wonder_w Se innlegg
            Shit!!! Dette er ebay tester. Så jeg er redd for at de ikke er riktige. Er på ferie, så tok bare med meg de. Har ingen som helst symptomer utenom skikkelig ising i tenner. Men det trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre. Håper virkelig dette stemmer... Blir lenge å vente til i morgen tidlig :-p
            Alle får jo ikke symptomer med en gang. Jeg hadde de samme symptomene som om mensen skulle komme, men så bare uteble den. Vedlagt ser du min test, det er også slike billige strimler fra billig tester. Du må ha lykke til i morgen!
            Attached Files

Comment

Opprinnelig lagt inn av liseglise Se innlegg
              Jeg trenger litt hjelp med denne her... Jeg har ikm i morgen, og hadde tenkt å vente med testing til da, men nå hadde jeg liggende to tester, og siden man jo er over gjennomsnittet gira på å vite NÅÅÅÅ, så svei jeg selvfølgelig av en av dem i ettermiddag. Og nå er jeg helt på styr. Er denne positiv???? Den er svak. Veldig svak. Men den ER der, og den er rosa.

[ATTACH=CONFIG]44520[/ATTACH]
              Tror jeg kan se noe der, men var litt utydelig. Ville tatt en test til i morgen for å se om det kommer mer tydelig frem.

Comment

Definitivt. Det skal sies at den er tydeligere i virkeligheten enn det ser ut som på bildet. Men den er svak, så skal teste igjen i morgen

Comment

Definitivt. Det skal sies at den er tydeligere i virkeligheten enn det ser ut som på bildet. Men den er svak, så skal teste igjen i morgen
                  Jeg syns den så veldig positiv ut!😄 drister meg til å gratulere😃 hvordan gikk testingen i dag?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Nienna82 Se innlegg
                    Jeg syns den så veldig positiv ut! drister meg til å gratulere hvordan gikk testingen i dag?
                    Jeg drister meg til å si tusen takk! I dag kom streken enda bedre frem, men den er fremdeles svak. Men ingen tegn til mensen. Tar nok en sånn digital en i morgen tidlig, tenker jeg, for å være helt sikker. Men tillater meg å gå bananas i hjertet mitt i dag

Comment

Gratulerer
                      30.03.2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sovepus Se innlegg
                        Gratulerer
                        Tusen takk, Sovepus! Jeg håper den sitter godt fast... Og så håper jeg inderlig at du får to streker snart!

Comment

Så gøy liseglise, gratulerer så mye enda en gang!!! Gleder meg til å se deg i terminklubben

Comment

Jeg drister meg til å si tusen takk! I dag kom streken enda bedre frem, men den er fremdeles svak. Men ingen tegn til mensen. Tar nok en sånn digital en i morgen tidlig, tenker jeg, for å være helt sikker. Men tillater meg å gå bananas i hjertet mitt i dag
                            Da gratulerer jeg også på forskudd Krysser fingrene for at alt går bra!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lutto Se innlegg
                              Da gratulerer jeg også på forskudd Krysser fingrene for at alt går bra!
                              Tusen takk, Lutto Jeg klarte jo ikke å vente, jeg tok den digitale i formiddag som viste GRAVID 2-3 uker Nå er det bare å krysse fingre for at nurket klamrer seg godt fast!

Comment

Tusen takk, Lutto Jeg klarte jo ikke å vente, jeg tok den digitale i formiddag som viste GRAVID 2-3 uker Nå er det bare å krysse fingre for at nurket klamrer seg godt fast!
                                Så bra! Jeg er 8+1, fremdeles litt nervøs, men håper på det beste. Kvalmen kom i uke seks, men har heldigvis ikke spydd noe enda så skal vel ikke klage. Ellers er jeg mer trøtt (trenger mer søvn), har ikke helt matlyst (men spiser mer frukt enn før) og utrolig ømme bryster! Men skal gå gjennom mye for at prikken skal komme

Comment

Working...
                                X