Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Graviditetstester, positiv eller negativ?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sissy_1
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Orkide87 Se innlegg
    Hei alle sammen! Ser at det er ei stund siden det ble skrevet noe her, men jeg prøver likevel!
    Jeg ser en svak strek, men usikker på fargen? Krysser fingrene!!

Leave a comment:

• Orkide87
    replied
    Hei alle sammen! Ser at det er ei stund siden det ble skrevet noe her, men jeg prøver likevel!

Leave a comment:

• Ritus55
    replied
    Sv: Graviditetstester, positiv eller negativ?

Weee gratulerer !!

Leave a comment:

• Wonder_w
    replied

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	25.0 KB
ID:	2282910Da er det helt sikkert!!! JIPPIIII !! Fantastisk slutt på ferien
    jeg er så lykkelig !!!!

Leave a comment:

• liseglise
    replied

Oi, da har du jo kommet langt allerede! Det kommer nok til å gå helt fint Man skal gjennom litt, ja. Men det er verdt det! Jeg har hatt menslignende smerter nå i fire dager, og ømme bryster. Håper det gir seg litt snart, men utstår det nok fint så lenge det er et tegn på at jeg fremdeles er gravid

Leave a comment:

• Lutto
    replied

Opprinnelig lagt inn av liseglise Se innlegg
    Tusen takk, Lutto Jeg klarte jo ikke å vente, jeg tok den digitale i formiddag som viste GRAVID 2-3 uker Nå er det bare å krysse fingre for at nurket klamrer seg godt fast!
    Så bra! Jeg er 8+1, fremdeles litt nervøs, men håper på det beste. Kvalmen kom i uke seks, men har heldigvis ikke spydd noe enda så skal vel ikke klage. Ellers er jeg mer trøtt (trenger mer søvn), har ikke helt matlyst (men spiser mer frukt enn før) og utrolig ømme bryster! Men skal gå gjennom mye for at prikken skal komme

Leave a comment:

• liseglise
    replied

Opprinnelig lagt inn av Lutto Se innlegg
    Da gratulerer jeg også på forskudd Krysser fingrene for at alt går bra!
    Tusen takk, Lutto Jeg klarte jo ikke å vente, jeg tok den digitale i formiddag som viste GRAVID 2-3 uker Nå er det bare å krysse fingre for at nurket klamrer seg godt fast!

Leave a comment:

• Lutto
    replied

Jeg drister meg til å si tusen takk! I dag kom streken enda bedre frem, men den er fremdeles svak. Men ingen tegn til mensen. Tar nok en sånn digital en i morgen tidlig, tenker jeg, for å være helt sikker. Men tillater meg å gå bananas i hjertet mitt i dag
    Da gratulerer jeg også på forskudd Krysser fingrene for at alt går bra!

Leave a comment:

• Nienna82
    replied

Så gøy liseglise, gratulerer så mye enda en gang!!! Gleder meg til å se deg i terminklubben

Leave a comment:

• liseglise
    replied

Opprinnelig lagt inn av Sovepus Se innlegg
    Gratulerer
    Tusen takk, Sovepus! Jeg håper den sitter godt fast... Og så håper jeg inderlig at du får to streker snart!

Leave a comment:

• Sovepus
    replied

Gratulerer

Leave a comment:

• liseglise
    replied

Opprinnelig lagt inn av Nienna82 Se innlegg
    Jeg syns den så veldig positiv ut! drister meg til å gratulere hvordan gikk testingen i dag?
    Jeg drister meg til å si tusen takk! I dag kom streken enda bedre frem, men den er fremdeles svak. Men ingen tegn til mensen. Tar nok en sånn digital en i morgen tidlig, tenker jeg, for å være helt sikker. Men tillater meg å gå bananas i hjertet mitt i dag

Leave a comment:

• Nienna82
    replied

Definitivt. Det skal sies at den er tydeligere i virkeligheten enn det ser ut som på bildet. Men den er svak, så skal teste igjen i morgen
    Jeg syns den så veldig positiv ut!😄 drister meg til å gratulere😃 hvordan gikk testingen i dag?

Leave a comment:

• liseglise
    replied

Definitivt. Det skal sies at den er tydeligere i virkeligheten enn det ser ut som på bildet. Men den er svak, så skal teste igjen i morgen

Leave a comment:

• Lutto
    replied

Jeg trenger litt hjelp med denne her... Jeg har ikm i morgen, og hadde tenkt å vente med testing til da, men nå hadde jeg liggende to tester, og siden man jo er over gjennomsnittet gira på å vite NÅÅÅÅ, så svei jeg selvfølgelig av en av dem i ettermiddag. Og nå er jeg helt på styr. Er denne positiv???? Den er svak. Veldig svak. Men den ER der, og den er rosa.

[ATTACH=CONFIG]44520[/ATTACH]
    Tror jeg kan se noe der, men var litt utydelig. Ville tatt en test til i morgen for å se om det kommer mer tydelig frem.

Leave a comment:

Working...
X