Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Prøveres skravletråd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Prøveres skravletråd

Hei! Tenkte kanskje det var flere som kunne tenke seg å skravle om alt fra EL, tester, symptomer og det som hører med!
    Prøver - teller dager, drømmer om mage og en liten spire

Sv: Prøveres skravletråd

Kan jo starte med meg selv. 21, mannen er 32 og vi ønsker oss veldig en liten en. I dag er jeg 6 dager over IKM, men hadde en negativ test. Kjenner at jeg er veldig skuffet. Og nå som TR er sen, er det så vanskelig å glede seg til ny EL, vet jo ikke når den kommer.. Dette kjenner jeg jo at kan bli frustrerende i lengden..

Comment

Hyggelig med en sånn tråd. Hvertfall for sånne skravlebøtter som meg vi har hatt en pause med prøvingen men har startet igjen nå. Har tvillinger fra før.
      Vi er 24 begge to
      Har du testet etter el Beneboo? Kanskje du har hatt den litt senere enn du trodde og derfor ikke mens ennå? Vet hvordan du har det. Veldig kjedelig å vente..
      Mor til tvillinger. Prøver på nr 3

Comment

Krysser fingrene for deg at tanta holder seg vekk^^,

Comment

Opprinnelig lagt inn av lykkeliita Se innlegg
          Hyggelig med en sånn tråd. Hvertfall for sånne skravlebøtter som meg vi har hatt en pause med prøvingen men har startet igjen nå. Har tvillinger fra før.
          Vi er 24 begge to
          Har du testet etter el Beneboo? Kanskje du har hatt den litt senere enn du trodde og derfor ikke mens ennå? Vet hvordan du har det. Veldig kjedelig å vente..
          Tvillinger! Så hyggelig, selskap for hverandre når de blir litt eldre, så koselig! Nei, har ikke det. Men kjenner veldig når jeg har EL, får masse slim og det murrer godt i hele kroppen. I tillegg til at jeg blir altså veldig "glad i mannen" for å si det sånn
          Regnet meg til at jeg hadde EL rundt den 9.des, og derfor IKM 24/25.des. Og fortsatt ingenting. Føler meg bare så rar om dagen, og når testene sier "ikke gravid" så kjenner jeg nå kan TR enten komme, eller så må testene bli positive!

Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor gamle er tvillingene?

Krysser fingrene for deg at tanta holder seg vekk^^,
          Takk i like så lykkeliita!

Comment

Det begynner å bli en stund siden jeg hang her nå, men da hadde vi i alle fall en skravletåd Vi begynt visst å prøve på nr. 3 i går... Egentlig skal vi begynne å "halvprøve" fra januar, og el er over for denne mnd, men helt inne i sikker periode er vi ikke. Jeg kommer ikke til å begynne å tenke over hvilken uke jeg har ikm og slikt, men setter meg vel opp på mnd.-lista litt etter hvert. Blir veldig spennende, kjenner jeg. Har ei datter på 5,5 og ei på 21 mnd. Mellom der mistet vi en i ma i uke 11-12. Og livet er selvfølgelig i konstant kaos med to små, to voksne i full jobb og en ikke altfor stor leilighet, men vi trives!
            Snupp Juli 2008 Minisnupp April 2012 Babysnupp April 2015

Comment

Ja det er veldig koselig med to det var mye styr det første året syns jeg. Men nå er de 6 år gamle og har veldig glede av hverandre!

Kanskje du er en av de som produserer sent hcg. Løpet er ikke kjørt før tanta har kommet
              Jeg testet ikke positivt før ca 2 uker etter ikm med tvillingene. Så det er mulig
              Vi begynte å prøve i november i fjor. Prøvde i 3 pp. Men av flere grunner la vi det litt på is.
              Men nå er vi klare igjen. Veldig spennende! enn du da?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Byfruen Se innlegg
                Det begynner å bli en stund siden jeg hang her nå, men da hadde vi i alle fall en skravletåd Vi begynt visst å prøve på nr. 3 i går... Egentlig skal vi begynne å "halvprøve" fra januar, og el er over for denne mnd, men helt inne i sikker periode er vi ikke. Jeg kommer ikke til å begynne å tenke over hvilken uke jeg har ikm og slikt, men setter meg vel opp på mnd.-lista litt etter hvert. Blir veldig spennende, kjenner jeg. Har ei datter på 5,5 og ei på 21 mnd. Mellom der mistet vi en i ma i uke 11-12. Og livet er selvfølgelig i konstant kaos med to små, to voksne i full jobb og en ikke altfor stor leilighet, men vi trives!
                Ja, lest flere skravletråder - men de sluttet bare. Og når det endelig var vår tur til å prøve, så tenkte jeg kanskje flere var i samme situasjon og ønsket å prate litt sammen! Så hyggelig med to små (eller en liten og en litt mindre hihi)
                Så trist å høre om din ma, er det lenge siden? (hvis jeg får spørre). Med fire stykker og alt det innebærer så er det klart det er helktisk. Her er det bare mannen, meg selv og en valp på et par måneder. Men han jobber turnus, og jeg i butikk, så det er ikke bare bare

Ja det er veldig koselig med to det var mye styr det første året syns jeg. Men nå er de 6 år gamle og har veldig glede av hverandre!

Kanskje du er en av de som produserer sent hcg. Løpet er ikke kjørt før tanta har kommet
                Jeg testet ikke positivt før ca 2 uker etter ikm med tvillingene. Så det er mulig
                Vi begynte å prøve i november i fjor. Prøvde i 3 pp. Men av flere grunner la vi det litt på is.
                Men nå er vi klare igjen. Veldig spennende! enn du da?
                Kankje jeg er det, men hvor lenge skal jeg vente liksom? Mener jo at kroppen min må bestemme seg nå snart altså, holdt meg edru siden forrige TR. Og i morgen blir det veldig rolig med noen naboer bare, så ikke noe full fest. For å være på den sikre siden så har jeg hold meg unna myk ost og alkohol, men det tar på når testen er negativ… Ja, kanskje jeg bare er veldig sen. Moren min sa også at hun var en uke for sen, og at det var slik hun fikk en mistanke. Negativ test og uken etter det så fikk hun positiv. Så kan være jeg følger i deres fotspor

Så dere er tilbake på ny frisk? Godt å samle litt krefter, litt tid til hverandre også prøve seg igjen når tiden er riktig
                Vi har tenkt på det lenge (han er jo 11 år eldre enn meg), og for omtrent halvannet år siden bestemte vi oss. Men jeghar vært litt tilbakeholde grunnet min alder og i forhold til utdanning, så nå er tiden inne og vi er inne i pp1 (som ingen ende vil ta )

Comment

[QUOTE=BeneBoo;3189742]Ja, lest flere skravletråder - men de sluttet bare. Og når det endelig var vår tur til å prøve, så tenkte jeg kanskje flere var i samme situasjon og ønsket å prate litt sammen! Så hyggelig med to små (eller en liten og en litt mindre hihi)
                  Så trist å høre om din ma, er det lenge siden? (hvis jeg får spørre). Med fire stykker og alt det innebærer så er det klart det er helktisk. Her er det bare mannen, meg selv og en valp på et par måneder. Men han jobber turnus, og jeg i butikk, så det er ikke bare bare

Det begynner å bli en stund siden, sommeren 2010. Men det tok faktsik over et halvt år før kroppen var i gjenge igjen og enda noen pp før jeg var gravid igjen. Testet positivt omtrent ett år etterpå. Det er ikke noe jeg tenker så mye på nå, men det dukker opp innimellom. Egentlig er det kjipeste det at jeg ikke tok meg tid ril å bearbeide det med en gang, men heller begravde meg i jobb og ikke stoppet før jeg traff veggen med et brak. Det tok veldig lang tid før jeg kom meg etter det, så det anbefales ikke

Tenker det er ganske så hektisk hos der også. Og det tar tid før man lærer... Jeg sliter fortsatt med å legge meg om kvelden og å mått vekke unger om morgenen. Hehe.
                  Snupp Juli 2008 Minisnupp April 2012 Babysnupp April 2015

Comment

Så koselig tråd jeg er 33 og mannen blir 30 i januar, jeg har 2 store gutter på 14 og 11 fra tidligere forhold også har vi en liten gutt på 15 mnd sammen og prøver nå på nr 4 ønsker oss 4-5 barn jeg sa opp jobben min når jeg ble gravid så er for tiden husmor og vil nok være det noen år til alle barna er skoleklare tipper jeg
                    00,03,1214

Comment

Opprinnelig lagt inn av Byfruen Se innlegg
                      Det begynner å bli en stund siden, sommeren 2010. Men det tok faktsik over et halvt år før kroppen var i gjenge igjen og enda noen pp før jeg var gravid igjen. Testet positivt omtrent ett år etterpå. Det er ikke noe jeg tenker så mye på nå, men det dukker opp innimellom. Egentlig er det kjipeste det at jeg ikke tok meg tid ril å bearbeide det med en gang, men heller begravde meg i jobb og ikke stoppet før jeg traff veggen med et brak. Det tok veldig lang tid før jeg kom meg etter det, så det anbefales ikke

Tenker det er ganske så hektisk hos der også. Og det tar tid før man lærer... Jeg sliter fortsatt med å legge meg om kvelden og å mått vekke unger om morgenen. Hehe.

Forrige uke eller tre år siden, rart må det nok føles uansett. Man skulle jo liksom vært enda en. Beklager det, aldri noe hyggelig å høre Byfruen!! Det er kanskje ikke så rart at det tok tid å komme seg etter det, man har jo båret på noe som bare forduftet, også er det jo ikke så mange man sier det til, ei heller som føler de følelsene du sitter med.

Det kommer jeg aldri til å venne meg til, klart man gjør det, men her er vi begge B mennesker så det holder! Selv bikkja holder munn frem til 12 i helgene, mens mannen sover fra 0100 til 1200 så kan jeg sove fra 2200 - 1200 i helger, så jeg har fått sovehjerte!

Men jeg ønsker meg så veldig en liten tass som surrer rundt, vekker meg midt på natten, trenger kos, rent tøy og oppmerksomhet!

Comment

Opprinnelig lagt inn av mariamani Se innlegg
                        Så koselig tråd jeg er 33 og mannen blir 30 i januar, jeg har 2 store gutter på 14 og 11 fra tidligere forhold også har vi en liten gutt på 15 mnd sammen og prøver nå på nr 4 ønsker oss 4-5 barn jeg sa opp jobben min når jeg ble gravid så er for tiden husmor og vil nok være det noen år til alle barna er skoleklare tipper jeg

Så hyggelig, velkommen skal du være Mariamani!
                        Så flott at dere har lyst på mange!! Er minstemann hjemme sammen med deg?

Comment

Slenger meg på her jeg også! Jeg og samboeren har vært prøvere i vell 15mnd nå, og uten hell. Etter noen lange mnd'er med undersøkelser, blodprøver og venting på svar fra sykehuset, så har jeg endelig begynt med pergotime. En veldig spennende mnd for oss nå! Hadde siste pergopille i går, så skal begynne å teste med EL-tester i morgen.. Litt ekkelt når man ikke vet når EL kan komme.. (om den i det heletatt gjør det) *krysser fingre*

Comment

Opprinnelig lagt inn av Eilaa Se innlegg
                            Slenger meg på her jeg også! Jeg og samboeren har vært prøvere i vell 15mnd nå, og uten hell. Etter noen lange mnd'er med undersøkelser, blodprøver og venting på svar fra sykehuset, så har jeg endelig begynt med pergotime. En veldig spennende mnd for oss nå! Hadde siste pergopille i går, så skal begynne å teste med EL-tester i morgen.. Litt ekkelt når man ikke vet når EL kan komme.. (om den i det heletatt gjør det) *krysser fingre*
                            Hei Eilaa! Så spennende! Lang ventetid, men nå MÅ det jo klaffe for dere! Håper dere treffer flotte mennesker i alle ledd og at det sitter etter den lange tiden dere har prøvd! Hvor gamle er dere? Ingen fra før?

Comment

Hallo

Jeg vil også bli med her. Har prøvd i over et halvt år, og kjenner jeg begynner å bli lei :/
                              Min lille prøvedagbok:
                              http://mammanett.no/forum/showthread...-pr%F8vedagbok

Comment

Working...
                              X