Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hei alle der ute!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hei alle der ute!!

jeg ønsker meg så en liten baby! mensen min kommer og går som den selv vil. kan man bli gravid selvom? har dere noen tips til å bli fotere gravid? Eller vet om noe jeg kan gjøre ?? Blir så frustrert og leimeg når ting tår så tid..

Sv: Hei alle der ute!!

Ja det finnes mange prøvere som har ustabile sykluser, og generell hormonforstyrrelser, som både prøver å bli gravid - og klarer det

Det aller viktigste du må gjøre er å få kartlagt når du har eggløsning, det er bare rundt de dagene man kan bli gravid.
    Når man har ustabile sykluser så er temping det beste verktøyet man kan bruke, det er enkelt og gratis. Man kan også supplere litt med billige EL-tester fra ebay. Etterhvert som man benytter seg av disse verktøyene, så vil syklusen din kunne la seg tolke til en viss grad, også med ustabil syklus.
    2004 2010 2015

Comment

Sv: Hei alle der ute!!

Jeg er også prøver for inntil 8 mnd siden hadde jeg uregelmessig syklus, og jeg skjønte ikke hva som gjorde det, jeg ble liksom aldri gravid og begynte å "frykte" for at jeg kanskje aldri kunne bli gravid... MEN, jeg la om kostholdet mitt til det sunnere, og begynte å spise litt lettere mat, -5 kg etterpå, kom mensen nesten på dagen hver mnd Jeg gikk fra å ha mensen 2-4 ganger i året(uten pillen) til å ha en syklus på 28-32 dager! det tok meg to mnd etterhvert begynte jeg å få kontroll på mine EL også! Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, eller hvor tung du er og det er overhodet ikke sikkert du trenger å gå ned i vekt heller Men kostholdet alene kan ha mye å si
      Masse masse lykke til

Comment

Working...
      X