Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

symptomer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• symptomer

Hei. jeg har plutselig fått noe veldig med stikninger i magen, helt nede rundt symfysen og av å til stikker det ut i lysken, får også litt sånn krampeaktige tak, gjør vondt å strekke meg, le, hoste og nyse. hender også det stikker lengre oppe på magen. og av til kommer det en slags prikking nedover beina og på rumpa. har også kjent et par små stikk i brystene men de er ikke ømme eller vonde. har ALDRI hatt noe som dette før. sist gang jeg hadde mensen (har hatt en pille mens og en vanlig mensen etter jeg sluttet på pillen) hadde jeg ekstreme menssmerter nede i magen men ikke på denne måten, dette gjør ikke likevondt og har aldri hatt sånne stikkinger før. tok test for to dager siden som var negativ, men det er bare blitt mer stikking de siste dagene, venter ikke mensen enda så kan være det er for tidlig og teste. har også utroolig mye luft i magen. hva tror dere?

Sv: symptomer

noen som vil dele sine tanker?

Comment

Alt som er annerledes enn det du er vant til i syklusen kan jo ofte være et godt tegn... Ellers er det vanskelig å si noe. Jeg opplever mensensymtomer, hormonforstyrrelser og graviditet som de samme symptomer
      Når hadde du eggløsning? For de fleste er det for tidlig å teste før 10dpo, mens venter man til 14dpo vil man kunne få et temmelig sikkert svar.
      2004 2010 2015

Comment

5 dager til ikm. neg.test i går. prøver igjen om noen dager. utålmodiiig!!

Comment

Jeg hadde akkurat disse symptomene. Det med stikking og stølhet. Kjente det når jeg lo og strakk meg og ellers. Har fått positiv idag)

Comment

GRATULERER så morro da er det jo håp for meg ihvertfall hehe ja jeg får vondt enda når jeg ler og hoster kjenner samtidig et slags press rundt symfyseområdet, det presset er der hele tiden men kjenner det ekstra godt når jeg sitter og ligger. håper jeg også får positiv test snart

Comment

Working...
            X