Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid uten pos test?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid uten pos test?

Jeg og mannen min har prøvd på å bli gravide siden desember 2012. Mensen uteble veldig lenge etter p-sprøyte bruk. Fikk tvunget frem mens med hormoner i august 2013. Har prøvd skikkelig siden da, og i februar gikk jeg på hormoner for å få eggløsning til rett tid. Vi har en sønn fra før født 17.05.11, og er ellers friske folk. Mannens sæd har blitt testa, og alt var normalt. Siden slutten av februar har jeg hatt veldig like symptomer på graviditet som jeg hadde sist. Kvalme, intens luktesans, hyppig vannlating og veldig ømme bryster. Fikk noe som nesten lignet mens fem dager etter forventet mens, men det var egentlig bare grumsete mørkt slim, og en liten blødning en dag eller to. Selv etter fire g-tester som var negative fortsetter dette. Og igår var brystene mine så ømme at jeg måtte kjenne etter, og klemte litt. Og det kom melk! jeg sluttet å amme førstemann for over to år siden. Hva i alle dager er det som skjer med meg? Noen som har noen teorier? Kan jeg ha graviditet utenfor livmoren? Kan det føre til negative tester? Håper noen kan svare meg, begynner å bli litt bekymret her..

Sv: Gravid uten pos test?

Har også endel smerter rundt venstre eggstokk. Har nettopp lest meg opp på graviditet utenfor livmor, og har ca alt av symptomer. Hastetime hos legen i morra! Dritredd..

Comment

Huff, håper det ikke er det :/
      00,03,1214

Comment

Fremdeles ikke positiv test, og legen aner ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å få melk... Han mente at jeg kunne være gravid, men for tidlig til at det vises på test. Men jeg skjønner ikke hvorfor det gjør så himla vondt nederst i magen. Jaja, blir smertene verre så får jeg bare dra på legevakta iløpet av helga.

Comment

Men utelukka han graviditet utenfor livmor? tok de ikke ul? Håper du finner utav det snart..

24.09.12 og 18.01.15

Comment

Han ville ikke si noe sikkert siden gt viste ikke gravid. Så jeg må vente en ukes tid og teste på nytt... Jeg veit ikke lengre. Det gjør vondt, men er verken eggløsningssmerter eller menssmerter...

Comment

Working...
            X