Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid? Eggløsning? Kluss i syklusen? hjelp!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid? Eggløsning? Kluss i syklusen? hjelp!

Hei!

Jeg håpet på at noen kan svare meg på hva dette kan være..Og har noen opplevd det samme?

Jeg fødte vår datter 26.August, fikk tilbake mensen 15.Oktober, 15.November, 15.Desember, 15.Januar, 3.Februar og nå har jeg ingen tegn på mensen.. Fått flere negative tester, legger ved bilde av den jeg tok idag..

Livmortappen er høy, hard inni og myk utenpå.
    I dag kom det plutselig hvitt slim.. Lurer på hva dette kan være, det ser ut som hvitt-snørr å kan ikke strekkes på samme måte som el-slim..

Vet ikke helt når jeg skal/skulle hatt mensen, pga jeg fikk mensen plutselig altfor tidlig i februar..

Skulle det slått ut på noen test nå om jeg er gravid? er det eggløsning som er på vei?
    Er det noen mulighet for at jeg er gravid?

(Beklager hvis noen av dere syns dette innlegget er dumt.. Men når man prøver å ting ikke går som planlagt blir man desperate etter svar.. Å det er større sjanser for at flere har opplevd det samme eller kanskje vet hva det kan være, enn å måtte sitte forvirret å tenke på det :P )
    Click image for larger version

Name:	Capture2.jpg
Views:	2
Size:	7.1 KB
ID:	2294188Click image for larger version

Name:	Capture3.jpg
Views:	2
Size:	7.4 KB
ID:	2294189
    Last edited by Samiha; 17-03-14, 15:15.

Sv: Gravid? Eggløsning? Kluss i syklusen? hjelp!

Ser en svaaaaaak strek på nederste bildet.. Teste igjen imorgen eller overmorgen?

Comment

PS! INGEN innlegg er for dumme

Comment

Godt å høre at flere ser den.. hehe! har hatt dem i flere dager nå.. Men på søndag testa jeg med en vanlig test fra apoteket, den var negativ.. Har hørt veldig mye negativt om de billig strimlene fra ebay, noen funker den for og andre ikke.. Er så forvirrende :P hehe! men ja, tenkte å teste igjen om noen dager om ikke mensen kommer

Comment

Sier meg enig, test igjen om noen dager Kan hende hcg nivået er for lavt til å slå ut på test enda... Har du el test du kan ta, for å utelukke eggløsning?

Comment

Er det mulig da? at hcg nivået er for lavt når jeg skulle hatt mensen ca 15?

Nei, har ingen eggløsningstester

Og nå, noen timer senere, er det helt tørt i skjeden igjen.. Ikke kommet mere slim..

Comment

I noen tilfeller så kan det ta litt lengre tid før hcg-nivået er høyt nok. Men er jo bare å teste igjen om en dag eller to

Comment

Working...
              X