Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

GALLERI: Positive graviditetstester

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

A1 stavtest tatt 12 DPO
    CBD m/ ukesindikator tatt 13 DPO
    RFSU strimmeltest tatt 19 DPO

Click image for larger version

Name:	IMG_1814.JPG
Views:	1214
Size:	56.1 KB
ID:	2378914

Comment

Ny RFSU strimmeltest tatt 24 DPO

Name:	IMG_1864.JPG
Views:	1229
Size:	98.2 KB
ID:	2378916

Comment

Vet det er alt for tidlig, men ser dere en strek her? Tenker det eventuelt kan være noe galt med testen, for ser ut som det henger litt rødfarge igjen i kanten nede på testen. Jeg synst jeg kan skimte en svak svak strek.

Comment

Comment

Opprinnelig lagt inn av Frk.Sanna Se innlegg
            Vet det er alt for tidlig, men ser dere en strek her? Tenker det eventuelt kan være noe galt med testen, for ser ut som det henger litt rødfarge igjen i kanten nede på testen. Jeg synst jeg kan skimte en svak svak strek.
            Vanskelig å bedømme ut i fra bildet,men jeg ser dessverre ikke noe strek :/ svidde av en test på 8 dpo denne gangen jeg også men den var negativ da,ble positiv på 12 dpo krysser fingre for deg

Comment

Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg

Vanskelig å bedømme ut i fra bildet,men jeg ser dessverre ikke noe strek :/ svidde av en test på 8 dpo denne gangen jeg også men den var negativ da,ble positiv på 12 dpo krysser fingre for deg
              Tusen takk. Vanskelig å ta bilde siden jeg ser den så svakt. Det blir uansett noen spennende dager fremover Det gir meg håp at du testet først positiv 12dpo. Vet du når du hadde EL? Gratulerer så mye<3

Comment

Tusen takk. Vanskelig å ta bilde siden jeg ser den så svakt. Det blir uansett noen spennende dager fremover Det gir meg håp at du testet først positiv 12dpo. Vet du når du hadde EL? Gratulerer så mye<3
                Alltid spennende fram mot IKM
                Takk , jeg hadde vel EL rundt 9 oktober, IKM 24 oktober

Comment

Klarer ikke å se noe, men testen er veldig "langt unna". Lettere å zoome inn og få nærbilde av der streken skal være.
                  Men fint om diskusjonen kan tas i en annen tråd, da denne hovedsaklig er et galleri for å vise frem sikre positive tester.
                  2004 2010 2015

Comment

Se den deilige sterke streken. Sykt at jeg snart har visst om graviditeten i snart 1 uke!

Comment

Så herlig Frk.Sanna
                      Storesøster-06
                      Lillebror-15
                      Lillesøster- Termin sept-17

Comment

Tok en digital test nå.. kjøpte feil test, for ville ha den som stod "gravid/ikke gravid" på. Men men.. den er nå positiv og det er det viktigste
                        Storesøster-06
                        Lillebror-15
                        Lillesøster- Termin sept-17

Comment

Etter en tur til gyn for celleprøve og helsesjekk utbryter gyn under ul "jeg tror sannelig du er gravid jeg". Denne mnd hadde jeg ikke giddet å teste en gang fordi jeg hadde null troa.. men sannelig to lysende strek. 5+0 når testen ble tatt.

Comment

Opprinnelig lagt inn av ønskerseg Se innlegg
                            Etter en tur til gyn for celleprøve og helsesjekk utbryter gyn under ul "jeg tror sannelig du er gravid jeg". Denne mnd hadde jeg ikke giddet å teste en gang fordi jeg hadde null troa.. men sannelig to lysende strek. 5+0 når testen ble tatt.
                            Fantastisk. Gratulerer så mye samme som med oss, når man minst venter det<3

Comment

Name:	
Views:	0
Size:	381.6 KB
ID:	2397792 Her er mine tester.. Første test er tatt på kveld. Andre og tredje test er tatt dagen etter men i løpet av en og samme dag (morgen og kveld).. osv..

Comment

Working...
                              X