Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

IKM uke 10

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: IKM uke 10

Jada, det går da greit.. Var igjennom to sånne runder før det gikk med førstemann, så var egentlig veldig innstilt på at det ikke kunne gå på første graviditet nå heller Sånn er det vel bare..

Comment

• Re: IKM uke 10

Opprinnelig lagt inn av Sussi_85 Se innlegg
      Jada, det går da greit.. Var igjennom to sånne runder før det gikk med førstemann, så var egentlig veldig innstilt på at det ikke kunne gå på første graviditet nå heller Sånn er det vel bare..
      Huff Utrolig trist, skulle vært din tur nå..
      For min del kan jeg ikke forstå at det er noe som skjer inni meg. Har null tegn! Bekymrer meg litt. Trenger ikke ligge å spy, men litt ømme bryst eller noe hadde jo vært fint..! Var jo veldig trøtt ei ukes tid, men det har gått over litt. Bli veldig svimmel når jeg reiser meg, men thats it!

Comment

Det går overraskende bra nå.. Prøver å se på de positive tingene..

Ikke bekymre deg du Går fint med deg.. Du har fine sterke tester.. Å du skal bare nyte lite symptomer enn så lenge heier på deg!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sussi_85 Se innlegg
          De hadde ikke svar på prøven idag heller.. Men jeg kuttet ut crinone og albyl E, så tok ikke det igår.. Å nå ikveld kan det se ut som blødningene starter snart.. Skimtet antydning til brun spotting.. Kanskje like greit om det setter igang fort!
          Så leit sussi
          Må si jeg er overrasket over at du blir anbefalt å slutte på crinone før prøvesvarene faktisk bekrefter at det går feil vei.
          Får da er det i hvertfall slutt liksom. Men du har vel rett i at tegnene ikke er så gode...
          Stor klem!
          ----- Min dagbok -----

Comment

• Re: IKM uke 10

Så trist Sussi håper det går bra med deg!
            Tror du det er mulig at crinonen gjorde at det ikkje begynte å blø tidligere? At det kanskje forlenga noko som ikkje var ment å holde?
            Dagbok

Comment

Det går overraskende bra med meg Jeg prøver å tenke at det var en mening med det.. Nå reiser jeg på weekendtur imorra, så da kan jeg hvertfall drikke og kose meg Vet jo at jeg blir gravid, så da spikrer spira seg fast når det er meningen

Comment

Working...
              X