Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Clearblue digital eggløsningstest- erfaringer??

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Re: Clearblue digital eggløsningstest- erfaringer??

Det er ganske lenge.. Hvor gamle er dere? Er dere unge har dere heldigvis god tid 😃 Jeg har ingen egne barn, har en bonussønn på sju år❤️

Comment

Jeg blir 20 i mars, sambo ble 21 denne mnd. Har heldigvis god tid, men når ønsket er så stort er det bare en mager trøst
      pp1: SA 4+3
      pp5: EXU 8+5
      pp9: SA 5+6

Nå: Prøvepause

Comment

Oi, da begynte dere jammen tidlig å prøve! Skjønner det er en mager trøst.. Man tenker vel gjerne at det kommer til å gå ganske kjapt når man begynner! Virkeligheten kan være noe helt annet :/

Comment

Ja, vi er visst tidlig ute! Men blir jo påvirket av andre også, er jo mange på alderen min som har fått nå... Kjenner sååå på misunnelsen jeg vil også haaaa... Ja, tenker at det kommer til å gå ganske kjapt, men det gjør det visst ikke
          pp1: SA 4+3
          pp5: EXU 8+5
          pp9: SA 5+6

Nå: Prøvepause

Comment

Sv: Clearblue digital eggløsningstest- erfaringer??

Fikk du fast smilefjes?
            De lilla testene er dessverre veeeldig dårlige! Vet om mange som er misfornøyde med dem. Noen har fått blinkesmiley i opptil en uke, før negativt igjen. Jeg har prøvd å teste med både rosa og lilla samtidig, og mens de lilla blinket ble de rosa klart positive. Så jeg vil absolutt anbefale at du bruker de rosa fremover Kjøpes billig på Ebay!
            2004 2010 2015

Comment

Re: Sv: Clearblue digital eggløsningstest- erfaringer??

Earane; etter fire dager med blinkesmiley fikk jeg fast! Da den ble negativ, testet jeg igjen bare for å se, og den var fast da også! Så jeg får prøve meg på de rosa neste gang, selv om jeg synes det er veeeldig rart at en så dyr test fra et såpass kjent merke kan være så upålitelig:/ Nå vet jeg i alle fall ikke om jeg har hatt eggløsning eller hvor mange dpo jeg eventuelt er, så jeg får bare vente i spenning på tr! Har i alle fall ikke humpet så ofte siden vi var nyforelsket, så har jeg hatt el så skal det i teorien ha klaffet! Men bedre lykke neste runde!

Comment

Jeg har testet med clean blue forrige uke. 6 og 7 var ingen smiley men fra 8 til 12 er smiley....er det mulig

Comment

Working...
                X