Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

IKM uke 12

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• IKM uke 12

Lager en uke 12 tråd jeg Lykke til alle sammen!

Mandag 16/3
    Sommer82/32år/pp7/el.4mars/ikm ca 16/3

Tirsdag 17/3

Onsdag 18/3

Torsdag 19/3

Fredag 20/3

Lørdag 21/3

Søndag 22/3

Re: IKM uke 12

IKM uke 12
    Lager en uke 12 tråd jeg Lykke til alle sammen!

Mandag 16/3

Tirsdag 17/3

Onsdag 18/3

Torsdag 19/3

Fredag 20/3
    mam40/40år/3 barn/pp1/el.6.mars/ikm 20.mars

Lørdag 21/3

Søndag 22/3

My Ovulation Chart

Comment

Mandag 16/3

Tirsdag 17/3

Onsdag 18/3

Torsdag 19/3

Fredag 20/3
      mam40/40år/3 barn/pp1/el.6.mars/ikm 20.mars
      L_83/31år/pp3/EL 6.mars/ikm 20.mars

Lørdag 21/3

Søndag 22/3

Comment

Sv: IKM uke 12

hvordan går det med dere andre i dpo land?
        jeg begynner nå å bli stresset og redd for skuffelse igjen.
        Blir alltid det når jeg kommer til 6-7 dpo.. da er det liksom så nære at man kan teste, men så utrolig skummelt om man får negativ test

Comment

Re: Sv: IKM uke 12

Opprinnelig lagt inn av sommer82 Se innlegg
          hvordan går det med dere andre i dpo land?
          jeg begynner nå å bli stresset og redd for skuffelse igjen.
          Blir alltid det når jeg kommer til 6-7 dpo.. da er det liksom så nære at man kan teste, men så utrolig skummelt om man får negativ test
          Har kommet til 4 dpo her og kjenner at dagene kan ikke gå fort nok til testing.Ryker nok på en test på lørdagen ja..hehe

My Ovulation Chart

Comment

Sv: Re: Sv: IKM uke 12

Åååå, så koselig å finne dette! Er på første prøverunde, helt sjokkert over at jeg fikk EL til riktig tid etter 13 år på p-piller...
            Positiv EL-test forrige onsdag og negativ torsdag, så kan egentlig ikke teste før om en uke. Men jeg tenker nok vi prøver på søndag. Kjente masse tegn mandag og tirsdag morgen, men fra formiddagen i går har det ikke vært noen tegn tror jeg... Hmm.... Veldig usikker på om frøet sitter!

Comment

positiv test her også forrige onsdag, og negativ torsdag
              jeg vurderer også test på søndag, men klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal vente til neste uke eller ikke. blir så skuffet av de negative testene..

Comment

Næh, så gøy at vi er på samme dag! Jeg stemmer for test søndag. Jeg aner jo ikke hvilke tegn jeg leter etter, men har spiss livmortapp langt oppe, kviser, murring i magen (men mindre i går og i dag) og var skjelven og småkvalm i går. I dag er jeg heeelt fin, så det er litt frustrerende.. Aner virkelig ikke om jeg er gravid eller ikke. :P

Vi hadde forresten EL da det var fullmåne, det må jo være et godt tegn?!

Hvor lenge har du prøvd?

Comment

var det fullmåne? haha, ja det må vet jo ha betydd noe
                  vi har prøvd siden august.
                  brukte 1.5 års tid på første barnet også, da jeg fikk påvist PCOS. fikk noen medisiner, og det klaffet på første forsøk.
                  nå går jeg på samme medisiner, men det har ikke klaffet enda.

Sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før jeg fant det ut, og heller ingen symptomer før jeg omtrent kjente liv i magen, så jeg orker ikke kjenner på kroppen nå. sier meg ingenting

Comment

Godt å høre! Jeg blir sprø av å kjenne etter. Er som å gå og vente på en sykdom der du vet alle symptomene, bare at du vil bli syk! Er det rart man blir skrullete.... Jeg har gått til akupunktur, føler det har vært med på å balansere kroppen litt. Håper det klaffer for oss begge to! Det bør jo være din tur nå i det minste, synes jeg!

Comment

Takk!
                      vi får håpe fullmånen gjorde susen for oss begge?
                      Du har ikke barn fra før?

Comment

Krysser fingrene for oss! Nei, det blir førstemann. Fant ut at det var på tide å sette i gang (er 31), men det er nervepirrende saker! :S

Comment

Øhm, skulle jeg også lagt ut en sånn som dere gjorde øverst, kanskje? Jeg tror kanskje jeg misforstod litt her. Dere får forklare newbien!

Comment

8 dpo her i dag. Har ikke meldt meg inn og kommer ikke til å gjøre det. Var dårlig innsats denne perioden, fikk bare inn akskjer dagen med po eltest. Men følger med dere da. eufora; jeg anbefaler deg å slutte å kjenne etter synptomer. når man kjenner etter finner man mye som egentlig ikke betyr en dritt.

Comment

Siden det er min første runde synes jeg det er veldig nyttig å bli litt kjent med kroppen, faktisk. Synes det er spennende hvor annerledes den er nå mot på p-piller, enten det betyr graviditet eller snart mensen.

Men det er klart jeg vil følge mindre med etter hvert hvis ikke frøet sitter på første forsøk.

Comment

Working...
                              X