Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

HCG under 5

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HCG under 5

Hei
    Jeg var til legen her om dagen for å få utgreiing siden vi har vert prøvere i 11mnd. Den siste månen har jeg ikke fått noe utslag på EL testene annet en HØY(CBFM). Fikk høy seneste idag CD23, det har den vert siden CD11... Frustrerende dette Så fikk tatt noen blodprøver hos legen, østrogen og progesteron. Ringte inn istad for å høre om svarene var kommet, da sa hun at det kun var kommet svar på hcg prøven. Jeg hadde ikke en gang fått med meg at de skulle sjekke det
    Men hun sa at den var på under 5, og at hun ikke viste hva det betydde... noen her som har peiling? Tviler på at jeg er gravid denne månene, men om jeg har hatt EL uten at monitoren har klart å fange den opp er jeg ikke lenger en ca 7-8dpo... Det vil da si at jeg var kanskje 5-6dpo når blodprøven ble tatt.

Re: HCG under 5

Opprinnelig lagt inn av Marco90 Se innlegg
    Hei
    Jeg var til legen her om dagen for å få utgreiing siden vi har vert prøvere i 11mnd. Den siste månen har jeg ikke fått noe utslag på EL testene annet en HØY(CBFM). Fikk høy seneste idag CD23, det har den vert siden CD11... Frustrerende dette Så fikk tatt noen blodprøver hos legen, østrogen og progesteron. Ringte inn istad for å høre om svarene var kommet, da sa hun at det kun var kommet svar på hcg prøven. Jeg hadde ikke en gang fått med meg at de skulle sjekke det
    Men hun sa at den var på under 5, og at hun ikke viste hva det betydde... noen her som har peiling? Tviler på at jeg er gravid denne månene, men om jeg har hatt EL uten at monitoren har klart å fange den opp er jeg ikke lenger en ca 7-8dpo... Det vil da si at jeg var kanskje 5-6dpo når blodprøven ble tatt.
    5 er veldig lavt, kanskje under 5 berre betyr at det ikkje er tilstede i målbar kvantitet? Det skal vere 0 HCG om du ikkje er/nylig har vore gravid
    Dagbok

Comment

Takk for svar Ja, men kunne de ikke bare sagt den var på 0 da, så jeg slipper å lure? Men er nok som du sier for lavt til å måles... må nok bare vente noen dager til ja!

Comment

Sv: HCG under 5

Jeg har forstått det slik at under 5 betyr ikke gravid....
        gutt 2003jente 2005

http://www.fertilityfriend.com/home/4ee93b

Comment

Sv: HCG under 5

Hcg under 5 = ikke gravid Har nettopp hatt hcg prøver selv da jeg hadde en spontanabort.. Den var på 8 ved siste måling noe som tydet på at kroppen kvittet seg med det..

Comment

ok, da er det avklart utrolig hvor lite som skal til for å tulle med hodet!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marco90 Se innlegg
              Takk for svar Ja, men kunne de ikke bare sagt den var på 0 da, så jeg slipper å lure? Men er nok som du sier for lavt til å måles... må nok bare vente noen dager til ja!
              Verdi under 5 betyr negativ dessverre.. Jobber på legekontor og syntes det var merkelig svar du fikk :/ visste ikke hva det betydde? Uff :/

Comment

Ja, fikk beskjed om at de ikke kunne svare meg på hva det ville si... Men nå har jeg jo fått svar, så slipper å tenke på det noe mer

Comment

Working...
                X