Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

ujevn temp, et problem!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ujevn temp, et problem!

Hei hei dere! Jeg lurte på om det er andre her som har helt ekstrem ujevn temp som meg? Av latskapens hensyn, så gidder jeg ikke skrive 2 desimaler, hihi. Men ja, nå har jeg tempet hver dag til samme tid i 1 mnd, å jeg oppdaget at jeg har helt ekstremt ujevn temp! Den ene dagen kan jeg ligge på 34.4, å den neste er jeg på 36.7! Å jeg har perioder jeg er nede på 34, og så er jeg oppe på 36 i en periode! Å med dette i tankene er det jo umulig å Tempe for å finne el 😞 nå har jeg jo en uvanlig lang syklus denne mnd, så får jo ikke tempet helt riktig mtp jeg ikke har hatt El. Cd 51 og negativ test, så regner med el enda ikke har vært her.

Sv: ujevn temp, et problem!

Hvordan temper du? Oralt? Gjør du noe før du temper eller temper du med det samme du våkner? Heller skriv to desimaler. Er viktig når man temper.
    Ellers anbefaler jeg deg å stikke innom tempetråden her inne i prøverforumet. Mange svar å finne og mange som er flink til å svare
    Tiden snegler seg avgårde .... Utredning for hab.abort
    ​{

Comment

Sv: ujevn temp, et problem!

her er linken forresten TEMPETRÅDEN http://www.mammanett.no/forum/showth...-tempetr%E5den
      Tiden snegler seg avgårde .... Utredning for hab.abort
      ​{

Comment

Working...
      X