Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Antibiotika og DPO

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Antibiotika og DPO

Jeg var hos GU på fredag, litt pga at sist syklus hadde jeg kjempe vondt ala ekstreme tr smerter hver eneste dag og når tr kom hadde jeg smerter jeg aldri har opplevd før. Tr varte i 2 dager og etter det har jeg ikke hatt vondt.

Hos GU sa han at alt var fint,men han sa at siden jeg aldri har funnet el( med temp) burde jeg starte med teststrimler og sjekke egglederne om de er tette. akkurat nå bor jeg i utlandet hvor man ikke trenger henvisning for noe som helst, så lenge man går privat, som koster sånn ca 300 kr. Passer kjempe dumt til at vi flytter hjem neste uke slik at jeg ikke kunne bestille time for å få sjekket egglederne her.

Fikk påvist bakteriell vaginose i desember, gikk på antibiotika for dette og alt virket bra, men GU sa at jeg ikke var ferdig med det/kommet tilbake. Fikk ny antibiotika kur, pluss vaginale piller. Samboer og jeg bestemte oss for å vente til neste mnd pga kuren. Pga ustabile sykluser aner jeg aldri når el eller tr burke være rundt hjørnet

Så plotter jeg inn dagens temp og FF setter for første gang kryss og viser at jeg er i 3 DPO, samme sier en annen app( som jeg ikke visste satte kryss en gang, så fikk litt sjokk)
    Har tilogmed lagt inn akjser på EL dagen.

Så hva syntes dere? Burde jeg fullføre antibiotika kuren?

Og kan temp vise EL selv om man har tette eggledere?
Working...
X