Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ikm uke 26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ikm uke 26

Finner ingen tråd for denne uka? Starter en jeg da

Mandag 22.6

Tirsdag 23.6

Onsdag 24.6

Torsdag 25.6

Fredag 26.6

Lørdag 27.6

Søndag 28.6
    M-Christine/pp23/el 14.6/ikm28.6
    Sissy/ 22 år/ pp1/ el 13.6/ IKM 28.6
    Solstråle90/pp3/el 13.6/ikm 28.6

Gravid

Tanta
    Last edited by M-Christine; 17-06-15, 17:09.

Sv: Ikm uke 26

Er usikker på når jeg hadde el, men hiver meg med her også.

Sissy/ 22 år/ pp1/ el 13.6/ IKM 28.6

Comment

Velkommen Sissy_1

Comment

Jeg vil også være med!

Solstråle90/pp3/el 13.6/ikm 28.6

Morsomt med samme dag da ;-)

Comment

Kjekt med flere, og kult med alle på en dag hehe

Comment

Ser ut til at vi blir en liten gruppe men like koslig!

Har i utgangspunktet ikke så stor tro på denne måneden for min del. Fikk en blødning (ikke liten) i går som ikke vil gi seg. Ingen murringer eller noe, bare blod. Slitsomt. Men jeg mister ikke motet kan jo alltids være en uskyldig blødning uten god forklaring.

Hvordan går det med dere da?

Comment

Ja alltid koselig å prate med andre i samme situasjon Her er alt som vanlig, kjenner ikke noe som helst... Men vet vi har lagt inn godt med aksjer de viktige dagene. Var på kurs i to dager rundt el, men heiv oss rundt rett før jeg reiste og rett etter jeg kom igjen, så vi var innenfor "annenhver dag regelen" Tester dere etter el eller temper? Jeg brukte eltester denne mnd, og passet bra med elsmerter, så el er overstått for denne gang, nå er det bare å vente

Comment

Så morro, jenter!
                Vi er fortsatt i første mnd etter ppilleslutt, så blir på en måte en testeperiode for vår del for å se om kroppen kommer i lage etter 7 år på hormoner. Om det ikke går denne mnd kommer jeg til å bestille eltester fra bt Men har også gått for den annenhver dag, og jeg har sjekket tappen så å si hver dag for å se endringer, men jeg blir så forvirret av det.. "Er el nå? nå? eller er det nå?" Så testing blir det på meg om det blir en pp2 Jeg tror temping blir feil for min del, da jeg er et skikkelig B-menneske, så da blir tempen tatt til forskjellig tid, og det kan vel bare gjøre meg mer forvirret. Eller?

I følge mine beregninger så skal jeg ha IKM nå på søndag, men jeg trooor el kom senere, så jeg går ut ifra IKM 28.06 om ikke tr kommer før

Comment

På el-tester får jeg aldri ordentlig positiv, kun svak svak strek. Prøvde meg på temping denne mnd; men etter en stund fant jeg ut at tempen ikke ville lagre når jeg skrudde av etter ett pip. Den feiler gjorde jeg så mange ganger, så vil ikke si tempingen ble riktig denne mnd. Prøver meg på temping igjen neste mnd.

Temping kan du gjøre uansett om du har dager du sover lenge. Jeg jobber turnus, men hadde på to klokker; en når jeg tok tempen (og sovnet igjen etterpå) og en når jeg faktisk måtte stå opp. Null stress

Comment

Bruker du vanlig temperaturmåler?

Det må vel måles ca. samme klokkeslett hver dag? Jeg har en deltidsjobb ved siden av studiene der jeg enkelte dager starter kl 08.00, og må opp 06.30 for å rekke buss osv. Gjør det noe om det er en time forskjell på tiden, eller er dette superviktig?

Comment

Bruker temperaturmåler med to desimaler. Kjøpt på billig tester. Usikker på den timen? Du bør evt spørre noen med bedre erfaring enn meg.
                      Ja, jeg står opp kl 06 når jeg har tidligvakt og kl. 10 når jeg har senvakt. Kjipt å da alltid ha på klokken 06 når jeg kan sove lenge, men likevel deilig å kunne sovne igjen

Comment

Det finnes en egen tempetråd her inne, der får du garantert svar på alt du lurer på Har selv null erfaring med det. Eltester kan være vanskelig å tolke, så jeg bruker i utgangspunktet billige strips, men når jeg er usikker på om de er positive bruker jeg clearblue sine rosa med smilefjes (digital) Da får du i alle fall klart svar

Comment

Når tenker dere å begynne å teste?

Comment

vanskelig spm... Vil liksom vente lengst mulig for å holde på spenningen, men kjenner meg selv så godt at jeg kommer til å brenne av den første testen mye tidligere enn jeg hadde tenkt hehe

Comment

Ettersom jeg er usikker på når el var, så er jeg også usikker på når jeg skal starte å teste. Hva tror dere? Jeg trodde først el kom rundt 6.juni, det vil si IKM 21. juni. Men rundt den 13. var det noe rart som skjedde med kroppen min som gjør at jeg mistenker el rundt den tiden.

Comment

Working...
                              X