Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ikm uke 26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Ikm uke 26

Blendahvit! Blæ!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Solstråle90 Se innlegg
      Blendahvit! Blæ!
      Nei! Vi vil jo ha positive tester nå.... Jeg har ikke testet enda, men kjenner på litt mensenmurringer så får se om jeg tar en strimmel i morgen eller ikke...er så kjipt å se de blendahvite testene

Comment

Uff, ja! Ser i juni-tråden nå at det har vært en kjip måned for flesteparten.. :-/ kjedelig. Nå håper jeg kroppen virkelig slapper av på ferie og jeg skal trøstedrikke litt vin. Krysser likevel fingrene for deg M-Christine ☺

Comment

Tok en test idag....kritthvit Kjenner på murringer og vet med meg selv at det blir tantebesøk imorgen... Gjør som deg solstråle90 og trøster meg med vin ikveld Hvordan går det med deg sissy_1?

Comment

Her er jeg fortsatt i varmere strøk og har ikke hatt tid til å være på nett egentlig. Har veldig ømme brystvorter, men det har jeg hatt litt over en uke. Fortsatt blendahvite tester. Tenker å ta en ny en i morgen tidlig. Ingen tegn på tr enda. Bruker å kjenne det i ryggen noen dager før, men ikke denne gang. Er spent og utålmodig! ☺️

Comment

Det blir spennende om du blir den eneste gravide denne uka Her kom nemlig tanta idag

Comment

Ja, her krysses alt som krysses kan 😄
                Glemte å ta test i dag, så får ta en i morgen om ikke flyturen setter igang tr. Det har jeg også opplevd flere ganger tidligere. Oppdaterer igjen når jeg får tatt den testen jeg 😄

Lykke til videre, alle sammen ❤️

Comment

Her er det fortsatt blendahvite tester. Jeg tror nok vi har bommet med el, slik at el kom senere, eller at jeg ikke har hatt el. Venter tester i posten nå. Men fortsatt ingen tegn til tr. Er på CD 39 nå.. Lei av å ikke vite

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg
                    Her er det fortsatt blendahvite tester. Jeg tror nok vi har bommet med el, slik at el kom senere, eller at jeg ikke har hatt el. Venter tester i posten nå. Men fortsatt ingen tegn til tr. Er på CD 39 nå.. Lei av å ikke vite
                    Så kjedelig å vente Håper du får svar den ene eller andre veien snart

Comment

Working...
                    X